Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هر ۱۰۰ شرکت انگلیسی بیش از ۲۰ درصد به خاطر بالا رفتن هزینه‌های اداری صادرات، موقتاً فروش کالا به اروپا را متوقف کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، یک پنجم کسب و کارهای کوچک و متوسط در انگلیس که کالاهای خود را به اتحادیه اروپا صادر می‌کردند، موقتاً فروش خارجی خود را به خاطر پیچیدگی قوانین جدید گمرکی متوقف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 از زمان پایان دوره انتقالی برگزیت در سی و یکم دسامبر، کسب و کارهای انگلیسی که محصولات خود را به مشتریان اتحادیه اروپا می‌فروختند مجبور شده‌اند اظهارنامه های گمرکی و سایر فرم‌های اداری دیگر را پر کنند و خدمات حمل و نقل کالاهای آنها با تاخیر مواجه شده است.

  از هر 100 شرکت انگلیسی بیش از 20 درصد موقتاً فروش کالا به اروپا را متوقف کرده‌اند. هزینه‌ها و کاغذبازی‌های اضافی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط انگلیس که به مشتریان اروپایی وابسته هستند فاجعه‌بار خواهد بود. اگر مشتریان اتحادیه اروپا تمایل به پرداخت هزینه‌های واردات نداشته باشند، ناگزیر به دنبال منابع دیگری غیر از انگلیس خواهند بود.

اقتصاد انگلیس 2.6 درصد کوچک شدشرکت‌های انگلیسی با مشکلات مرزی برگزیت دست و پنجه نرم می‌کنند

 با وجود اینکه کالاهای انگلیسی فروخته شده در اتحادیه اروپا عوارض گمرکی ندارند، ولی هزینه‌های اضافی پرکردن فرم ها و فرایندهای اداری مختلف هم نوعی مانع خواهد بود.

 بانک مرکزی انگلیس در ماه نوامبر تخمین زد اقتصاد این کشور آسیب‌های کوتاه مدتی خواهید دید که برابر با یک درصد تولید معادل 5 میلیارد پوند (6.8 میلیارد دلار) در سه ماهه اول 2021 خواهد بود که نتیجه اختلال‌های ایجاد شده از قوانین جدید مرزی است.

 ضرر و زیان بلندمدت انگلیس در نتیجه این قوانین 4 درصد به صورت سالانه معادل 87 میلیارد پوند پیش‌بینی شده است. 

انتهای پیام/32

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا کسب و کارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!

برای اولین بار از فصل ۲۰۱۴/۱۵، لیگ برتر هیچ نماینده‌ای در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ندارد.

طرفداری | متس هوملس، مدافع باشگاه دورتموند، پس از حذف چهار تیم انگلیسی از رقابت‌های اروپایی در عرض سه روز، به لیگ برتر انگلیس طعنه زده است.

به گزارش سایت GOAL، چهارشنبه شب،  تیم قبلی هوملس، بایرن مونیخ، با پیروزی 1-0 در آلیانتس آرنا و کسب پیروزی 3-2 در مجموع، توپچی‌ها را از این رقابت‌ها حذف کرد، در حالی که دورتموند هم با شکست دادن اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی راه یافت. حال، این ملی‌پوش آلمانی با زیرکی از عبارت "لیگ کشاورزان" که هر از گاهی توسط برخی هواداران انگلیسی برای تمسخر بوندسلیگا استفاده می‌شود، کنایه زده است. هوملس در شبکه اجتماعی ایکس دراین‌باره نوشته است:

دروی خوبی در این هفته داشتیم، دوستان کشاورز من.

در سال‌های اخیر، تیم‌های لیگ برتر در اروپا عملکرد خوبی داشته‌اند، منچسترسیتی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، لیورپول در فینال سال قبل‌تر از آن به سختی مغلوب رئال مادرید شد و چلسی در سال 2021 این عنوان را کسب کرد. اما سال 2024 داستانی متفاوتی دارد؛ همه باشگاه‌های انگلیسی از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حذف شده‌اند، در حالی که سه باشگاه آلمانی به نیمه‌نهایی مسابقات مربوطه راه یافته‌اند. استون ویلا که به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرده، تنها نماینده باقی‌مانده لیگ برتر انگلیس در اروپاست.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی