Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، وب‌سایت عبری زبان «مکور ریشون» مدعی شد، رژیم صهیونیستی از طریق میانجی مصری پیامی برای حماس درباره موشک‌های شلیک شده از نوار غزه فرستاده است.

بر اساس ادعای این وب‌سایت صهیونیستی، تل‌آویو در پیام خود گفته «بهانه‌ها مبنی بر اینکه صاعقه موجب فعال شدن راکت‌ها شده، از این به بعد فایده‌ای ندارد و به شلیک هر موشکی، بدون در نظر گرفتن وضعیت آب و هوا به سختی پاسخ داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته جاری جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند هدف در خانیونس در جنوب نوار غزه را هدف گرفتند؛ تل‌آویو مدعی شد این اقدام در واکنش به شلیک چند راکت به سواحل «اشدود» بوده است.

دیروز (سه‌شنبه) نیز روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از شلیک یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک «ناحل عوز» خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر مدعی شد که این راکت به منطقه‌ای باز در شهرک ناحل عوز اصابت کرده و تلفاتی به همراه نداشته است.

جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی هم دیشب مناطق مختلفی در نوار غزه را هدف قرار دادند.

منطقه المغازی و البریج در مرکز، منطقه بیت حانون و الزیتون در شمال و خان یونس در جنوب از جمله مناطقی بودند که هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که چند نقطه دیده‌بانی حماس در نوار غزه را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حماس نوار غزه تل آویو راکت مصر رژیم صهیونیستی نوار غزه مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشار‌های وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی تشویق می‌شود و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: در روز‌های آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.

نتانیاهو درباره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید.

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نیتسح یهودا را تحریم کند.

وی ادامه داد: سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • تنها سلاح
  • تداوم بمباران غزه | مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد
  • مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد
  • تداوم بمباران غزه/ مقاومت سدیروت را با راکت هدف قرار داد