Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخلفات این حوزه با سلامت مردم در ارتباط بوده و پرونده های مربوط به این بخش با سرعت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

این مسوول اظهار داشت: مردم می توانند تخلفات مرتبط با عرضه دارو از قبیل گران فروشی و احتکار و همچنین درمان را با تعزیرات در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: هفت هزار و ۸۵۲ پرونده از ابتدای سال تاکنون با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی افزود: از این میزان پرونده؛ ۶ هزار و ۵۱۸ فقره مربوط به پرونده های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت کالاها بوده است که در بازه زمانی سه روز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات استان قزوین ادامه داد: ۶۷۵پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آنها مربوط به سوخت ، دخانیات و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده است که در بازه زمانی ۱۰ روز رسیدگی شد.

برچسب‌ها داروخانه استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داروخانه استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی داروخانه استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده کارگاه شن شویی به اتهام گرانفروشی در ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شن و ماسه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه هشت بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ده برابر ارزش کالا محکوم کرد.   وی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از کارگاه شن شویی، فرم گزارش تخلف گران فروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • عدم درج قیمت بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • «عدم درج قیمت» بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • ماهی فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان