Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان به اتفاق مهندس مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان درخصوص مسائل حوزه تولید برق در استان هرمزگان با دکتر علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،طی این نشست که در گروه مپنا برگزار گردید،  همتی در جهت توسعه ظرفیت تولید برق استان، احداث نیروگاه تولید برق در استان هرمزگان، احداث سیکل بخار نیروگاه ایسین و نصب مزرعه توربین های بادی در مناطق بادخیز استان را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست بااشاره به مسئولیت های اجتماعی و تاکید بر مشارکت در ساخت بیمارستان و‌ شهرک‌ مدارس گفت: اتصال شبکه برق جزیره قشم به سرزمین اصلی و کشورهای همسایه خلیج فارس تسریع در نصب پست GIS نیروگاه کلاس Fهنگام، و در شارژ خط گاز نیروگاه کلاس F و  مطرح شد.

در این دیدار  مهرانی ضمن بررسی گزارشات آخرین عملیات اجرایی صورت گرفته در پروژه احداث دو واحد گازی ۳۰۷ مگاواتی نیروگاه هنگام و تاکید بر تکمیل سیکل ترکیبی نیروگاه هنگام به منظور تحقق راندمان بیش از ۵۸ درصدی این نیروگاه حرارتی تصریح کرد: در راستای حذف سوخت مازوت از سبد سوختی واحدهای بخاری نیروگاه بندرعباس، تکمیل عملیات گازرسانی به نیروگاه های بندرعباس و هنگام مورد نیاز می باشد.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در نیروگاه ها و شرکت های تابعه اضافه کرد: لزوم توسعه و بهینه سازی حوضچه آبگیر نیروگاه بندرعباس در جهت احداث واحد بخار نیروگاه هنگام و همچنین در راستای افزایش میزان تولید استان، احداث سیکل بخار نیروگاه خلیج فارس و نیروگاه هرمز و تسریع در احداث واحد بخاری نیروگاه انرژی گستر قشم که مپنا در آن مشارکت دارد مورد توجه قرار گیرد.

در پایان جلسه مقرر گردید، مدیرعامل مپنا با تیم تخصصی نیمه دوم بهمن ماه به منظور بررسی و عملیاتی شدن موارد پیشنهادی به هرمزگان سفر داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید برق تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • احداث سد و نیروگاه اومااویا با توان مهندسی ایران