Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهو ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مسابقات لیگ و انتخابی تیم ملی، اظهارداشت: مسابقات لیگ بسیار خوب بود. خیلی سال بود که بچه‌ها منتظر برگزاری لیگ بودند. امیدوارم با مدیریت و تمهیدات رئیس و دبیر فدراسیون، لیگ قوی تر شود. حق خانواده قایقرانی داشتن لیگ پویاست. این باعث می‌شود قایقرانی بیشتر پیشرفت کند و انگیزه زیادی هم به جوانان و ملی‌پوشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انتخابی تیم ملی هم برگزار شد، من قبلا گفته بودم تمرینات منظمی نداشتم و در نصف بیشتر اردوی انزلی نبودم. دو هفته آخر به اردو اضافه شدم که مربیان کمک کردند آماده شوم. با این تمریناتی که داشتم از خودم راضی بودم. کادر هم این انتظار را نداشت اما با دو هفته تمرین نمی‌گویم شرایط خوب بود جون فاصله زیادی با رکورد خودم دارم اما با تمریناتی که داشتم خوب بود.

ملی‌پوش کانوی ایران درباره تیم‌هایی در بود اردوها در بندر خمیر برگزار شود اما خبری از دور جدید تمرینات نیست، گفت: قرار بود به بندر خمیر برویم و اردوها از ۲۵ دی شروع شود اما هنوز مشخص نیست. تمرین در هوای گرم بسیار خوب است چون باید کم کم به تمرینات مسافت و تیمی ورود کنیم.

ناصری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک، عنوان کزد: تعویق کسب سهمیه را به نفع خودم می‌دانم چون فرصت بیشتری برای آمادگی من وجود دارد. همیشه در فصل بهار بهتر و آماده‌تر هستم هرچند تمرینات زمستانه من خوب نبود اما امیدوارم در فصل بهار رکوردهای من بهتر شود.

وی درباره اینکه فکر می‌کند در ترکیب تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت یا خیر، اظهارداشت: این به تمهیدات فدراسیون برمی‌گردد. من از سال ۲۰۱۸ در تمرینات کانوی ۲ نفره تمرکز کرده‌ام حالا هم این فرصت هست که این قایق را آماده کنیم. اینکه من در ترکیب هستم یا نه، به زمان ۱۵ تا ۲۰ روز قبل از اعزام برمی‌گردد و مربی هم در این خصوص تشخیص می‌دهد. الان نمی‌توانم بگویم من در ترکیب هستم یا خیر.

عضو تیم ملی قایقرانی ایران یادآور شد: در گرفتن سهمیه نباید فراموش کنیم که فقط نفر اول آسیا به المپیک می‌رود و مثل سایر رشته‌ها نیست که چند نفر سهمیه بگیرند. بنابراین کسب سهمیه خیلی راحت نیست.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک شاهو ناصری عضو تیم ملی قایقرانی سهمیه المپیک کسب سهمیه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با 3 ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان 7:04.78 دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.

با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • قایقرانی المپیکی شد؛ فاطمه مجلل کیست؟ 
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران
  • نبی رضایی سهمیه کانوی المپیک را کسب کرد/ دومین سهمیه برای قایقران
  • تحقق شعار سال را فراموش نکنیم/ جهش تولید با مشارکت مردم در انتظار پایان انحصار زمین‌های دولتی است
  • صعود مستقیم نبی رضایی به فینال کانوی ۱۰۰۰ متر