Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در میان کاندیداهای بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ حضور دارد.

به گزارش شریان نیوز،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از کاربران خود خواست تا بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا 2020 را انتخاب کنند که از میان مهاجمان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها، تنها نام مهدی عبدی از پرسپولیس در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC درخصوص این بازیکن نوشت: «پس از محرومیت عیسی آل‌کثیر، مهاجم 22 ساله پرسپولیس ورود باشکوهی به لیگ قهرمانان آسیا داشت و با زدن گل تساوی به النصر در مرحله نیمه‌نهایی، زمینه‌ساز صعود تیمش به فینال مسابقات پس از برتری در ضربات پنالتی شد. عبدی حتی در فینال دروازه اولسان هیوندای را باز کرد تا پرسپولیس از حریفش پیش بیفتد. با وجود نایب‌قهرمانی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، عبدی ثابت کرد بدون شک بازیکنی آینده‌دار است.»

منبع: شریان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا