Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته این نهاد با تلاش امدادگران به ۴۷ خودرو با ۱۴۱ نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های این استان امدادرسانی کرده که این روند با توجه به تداوم سرما و یخبندان در منطقه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرزاده   افزود: این امدادرسانی در مسیر‌های منتهی به شهر‌های اشنویه و ارومیه صورت گرفته است.

او  ادامه داد: از ١١٨ نفر آسیب دیده بر اثر بارش برف سنگین در جاده‌های آذربایجان غربی، یک نفر مصدوم شده و یک مادر باردار به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: چهار تیم عملیاتی با ۲ خودرو آمبولانس در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

جعفرزاده اظهار داشت: اقلام غذایی از جمله بیسکویت و وسایل گرمایشی از جمله پتو به میزان ۴۹ عدد نیز بین در راه ماندگان توزیع شد.

او اظهار داشت: شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر بارش برف امداد رسانی برف و کولاک آذربایجان غربی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است

اهالی همجوار کوهستان ارتفاعات قیزقاپان از گمشده‌ای صحبت می‌کنند که دیروز در این کوهستان بود که متاسفانه به دلیل کولاک شدید ناپدید شده است.

اهالی منطقه و دوستان این شهروند گم شده از زمان خبردار شدن ماجرا به دنبال او در مناطق احتمالی گم شده می‌روند و خبری هم به نیرو‌های امدادی نمی‌دهند.

تا اینکه این خبر به گوش هلال احمر رسید و آنها نیز با واکنش سریع به ماجرا وارد می‌شوند.

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عملیات جست‌وجو با بسیج شدن نیرو‌ها و امکانات برای یافتن فرد مفقودی از صبح دیروز آغاز شده و تا زمان پیدا شدن فرد گمشده ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس گزارش مفقودی فردی با هویت معلوم در ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر، سه تیم امداد و نجات هلال احمر شعبه پیرانشهر و یک تیم داوطلب کوهنوردی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل مه شدید و کولاک برف در ارتفاعات و عدم دید کافی نجاتگران، امشب عملیات دچار وقفه شد و امدادگران به پایین دست کوهستان بازگشتند.

محبوبی با اشاره به مدیریت موضوع از طریق معاونت امداد و نجات هلال و شعبه هلال احمر پیرانشهر تاکید کرد: با بسیج تمام امکانات و استفاده از نیرو‌های متخصص و ویژه واکنش سریع جمعیت هلال استان نسبت به جستجوی فرد مفقودی ادامه دارد و بلافاصله پس از اتمام کولاک دوباره به دنبال این شهروند پیرانشهری خواهیم بود.

شهروند گم شده پیرانشهری در کوهستان‌های لب مرز مفقود شده و با توجه به کولاک بودن این کوهستان، اکیپ‌های هلال احمر به دنبال این فرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی هلال احمر آذربایجان غربی به بیش از یک صد هزار تن
  • واژگونی دو خودرو با ۷ مصدوم
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • پیکر گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا شد
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۷۰ نفر از متاثرین برف و کولاک در شهرستان تکاب
  • شهروند گمشده کولاک پیرانشهر هنوز پیدا نشده است
  • گمشده ارتفاعات قیزقاپان پیرانشهر پیدا نشد/کولاک شدید، مانع ادامه جست‌وجو