Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:07:22 GMT

برگزاری المپیک بدون تماشاگر دور از ذهن نیست

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۰۶۷۲

برگزاری المپیک بدون تماشاگر دور از ذهن نیست

رئیس کمیته برگزاری بازیهای توکیو گفت: برگزاری المپیک بدون تماشاگر مطلوب نبوده اما دور از ذهن نیست.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، توشیرو موتو رئیس کمیته برگزاری بازی‌های توکیو در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد این کمیته بی‌تردید مصمم به برگزاری المپیک است اما او نمی‌تواند برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر را رد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مصاحبه ای در فاصله ۶ ماهه مانده به بازی‌های توکیو اعلام کرد که مردم مضطرب هستند چرا که شمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان از جمله در ژاپن افزایش یافته به طوری که توکیو تحت شرایط اضطراری قرار دارد.



موتو اصرار داشت برگزاری بازی‌های المپیک حتی بدون نیاز به واکسیناسیون از ورزشکاران و هواداران، همچنان امکان پذیر است.

رئیس کمیته برگزاری بازیهای توکیو گفت: ما در حال بحث برای لغو بازی‌های المپیک نیستیم. برگزاری بازی‌ها سیاست تزلزل ناپذیر ماست و در این برهه از زمان ما در مورد هیچ چیز دیگری بحث نمی‌کنیم.

 

موتو همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص حضور هواداران خاطرنشان کرد: برگزاری المپیک بدون هوادار مطلوب نبوده اما این موضوع دور از ذهن نیست.

پیش از این توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در مصاحبه خود اعلام کرده بود مطمئن است تماشاگران در بازی‌های المپیک حضور خواهند داشت.



رئیس کمیته برگزاری بازی‌های توکیو یادآور شد: من نمی دانم حضور تماشاگران چقدر ممکن است اما اساساً نداشتن طرفدار مطلوب نیست. من نمی‌توانم در این خصوص پیش‌بینی کنم و نتیجه نهایی بهار اعلام خواهد شد.

نظرسنجی‌های صورت گرفته حاکی از این است ۸۰ درصد شهروندان ژاپنی خواستار تعویق یا لغو بازی‌های المپیک هستند.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو رئیس کمیته برگزاری بازی بازی های المپیک برگزاری المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینویم اراک، جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابر روایت ایرنا، امروز این شایعه مطرح شد که ممکن است بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در حالی که چند ساعت از این شایعه گذشته بود و حتی مدیرعامل آلومینوم اراک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است تیمش در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود، سایت سازمان لیگ به تمامی این شایعات پایان داد.

سایت سازمان لیگ در این باره اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

حال مشخص شده است که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شود و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند!

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899251

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد