Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادنی دیدار  روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم سپیدرود در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه در تبریز برابر تیم محتشم این شهر قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت که علاوه بر کسب اولین پیروزی خارج از خانه، این تیم با کسب سه امتیاز این دیدار توانست دوباره به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته این پیروزی شیرین در حالی رقم خورد که تیم فوتبال سپیدرود رشت حدود ۲۰ دقیقه در این مسابقه ۱۰ نفره بود چون میلاد پورمحسن بازیکن سپیدرود در دقیقه ۷۲ پس از اصابت توپ به دستانش توسط داور از بازی اخراج شد.

وی بیان کرد: همچنین گلزنی پویا نزهتی برای سپیدرود نیز در دیدار برابر محتشم تبریز، یکی دیگر از نکات جالب این بازی بود چون این بازیکن باتجربه حدود ۱۶ ماه موفق به گلزنی نشده بود اما در این دیدار موفق به گلزنی شد.

دیدار خاطرنشان کرد: به هرحال بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی خارج از خانه از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار گرفتند که امیدواریم بتواند در ادامه رقابت ها نیز، برابر حریفان خود پیروز و موفق به صعود به لیگ دسته اول شوئد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: سپیدرودی ها با کسب این پیروزی خارج از خانه، تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور و در گروه اول، با کسب ۹ امتیاز پس از تیم امید گناوه ۱۱ امتیازی، در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.   

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور پیروزی خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی از دیدار شاعران با رهبر انقلاب خارج از قاب رسمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حرم مطهر شاهچراغ (ع) امشب میزبان شب زنده‌داران می‌شود
  • لحظاتی از دیدار شاعران با رهبر انقلاب خارج از قاب رسمی
  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول