Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@14:54:13 GMT

توصیه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات از زبان روحانی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۱۵۶

توصیه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات از زبان روحانی

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدیو: 879.13K | مدت زمان ویدیو: 00:00:26 دانلود ویدیو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات حسن روحانی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به شعار سال، گفت: شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان شهرستان کاشان با بیان اینکه باید قدر انقلاب و ماه رمضان را بیشتر داشته باشیم، اظهار داشت: آرزوی انبیاء تشکیل حکومتی بر مبنای دین مبین اسلام است و انبیاء حکومتی همانند حکومت انقلاب اسلامی را نداشتند.

وی افزود: اولین وظیفه ما در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و حراست از این نهاد مقدس است و هرچه مسئولیت ما بیشتر می‌شود باید خود را به خدا نزدیک‌تر کنیم چراکه افراد در برابر مسئولیت وظایف سنگینی را به دوش می‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: پیام رهبر معظم انقلاب همان پیام نائب امام زمان(عج) است و امروز وظیفه داریم فرمایشات ایشان را با این دید نگاه کرده و عمل کنیم و باید شعارهای سال و بیانیه گام دوم به گفتمان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه یکی از نقاطی که در تحقق گفتمان‌سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب موثر. بوده، مدارس است، گفت: در 19 دی سال گذشته رهبری فرمودند که علت پیشرفت کشور به نظر سوی دشمن حضور مردم بوده و سیاست دشمن نبود دشمن در صحنه است.

حسینی تصریح کرد: وقتی دشمن جنگی را انجام می‌دهد، دشمن شکست می‌خورد و این مهم به دلیل حضور مردم است و هرجا مانع از حضور مردم شدند، شکست خوردیم به نحوی که در بخش‌هایی از اقتصاد که مردم مشارکت نداشتند، شکست خوردیم.

وی ضمن تاکید بر تقویت حوزه مشاغل خانگی تاکید کرد: کاشان در حوزه مشاغل خانگی ظرفیت‌هایی بسیار زیادی دارد اما باید زنجیره تولید این حوزه در منطقه تکمیل و تقویت شود تا محصول تولیدی به دست مصرف‌کننده برسد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • جهش تولید عزت ملی را به دنبال دارد
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • مظلومیت زبان فارسی از نگاه رهبر معظم انقلاب
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب