Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محمدرضا جوادی یگانه به همراه مدیران ادارات کل و سازمان های تابعه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تعدادی محله های ناحیه 3 منطقه 19 و پروژه سهیل 1400(خلازیر) بازدید کردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دوشنبه 29 دی ماه جمعی از مدیران ادارات کل و سازمان های این معاونت به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از تعدادی از ناحیه های این منطقه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید مدیران ادارات کل و سازمان ها ضمن بازدید از محله های منطقه 19 با ساکنان آن محل به گفت و گو نشستند.
سپیده علیزاده مددکار و موسس مرکز نورسپید هدایت ضمن تشریح مشکلات معتادان طی این بازدید در جمع مدیران ادارات کل و سازمان های معاونت اجتماعی و فرهنگی گفت: اکنون ما توانستیم تعدادی از معتادان عبوری این منطقه را وارد کمپ کنیم و آن ها علاقمند به ترک مواد مخدر هستند. همچنین این مددکار ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه خلازیر و اقدامات صورت گرفته توسط سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران خواستار احداث یک ساختمان برای ایجاد یک مددسرا مختص بانوان در این منطقه شد.
در ادامه این بازدید محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در جمع مدیران در ساختمان سرای محله دولتخواه جنوبی ریاست جلسه شورای مدیران این معاونت در دست گرفت و خواستار تسریع ارائه خدمات به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 شد.
مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته درخصوص جمع آوری بازار دستفروشان کالاهای بدون صاحب《شیطان بازار》توسط شهرداری تهران به همراه نیروهای پلیس در این منطقه که باعث ایجاد ناامنی و سلب ارامش از ساکنین شده بودند و توانستند در جمع آوری این بازار موفق و موثر عمل کنند ،گفت: شهرداری تهران و پلیس همکاری و تعامل خوبی در جمع آوری این بازار داشتند و ما نهایت تشکر را داریم.
و در پایان زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران با حضور در جلسه شورای مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی ضمن قدردانی از تلاش ها و عملکرد این معاونت خواستار توجه ویژه به منطقه خلازیر و رفع مشکلات آن شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران معاون امور اجتماعی و فرهنگی مدیران ادارات کل و سازمان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که به ریاست سید محمد آقامیری استاندار قم برگزار شد، با تکریم از خدمات ابوالقاسم مقیمی، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم معارفه شد.

معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم طی سخنانی، بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار قم قدردانی کرده و طی دوران مسوولیت تلاش خواهیم کرد تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی و بهبود خدمات رسانی به زائران باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: قم از نظر فرهنگی و اجتماعی قابل مقایسه با شهر‌های دیگر نیست و ماموریت و رسالت‌هایی که در این شهر باید انجام بگیرد باید متفاوت با سایر شهر‌ها باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسینی مقدم پیش از این طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم را برعهده داشته است.

ابوالقاسم مقیمی نیز به عنوان مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی