Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- کرونا خیلی از مراسم‌های عمومی و جشن‌ها را به تعطیلی کشاند. حالا کمی وضعیت بهتر شده است و سینماها و تئاترها دوباره به روی مردم باز شده است.

از همین رو (رئیس مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت)  اعلام کرد جشنواره فجر می تواند با رعایت پروتکل با حضور مردمی برگزار شود. او گفت:« جشنواره سی و نهم با محدودیت‌ها و ارزیابی که از ریسک آن وجود دارد برگزار خواهد شد و از مردم استدعا داریم در این دوره جشنواره با رعایت اصول و توصیه‌نامه‌های بهداشتی شرکت ‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 این یک خبر خوب برای اهالی سینما بود.  حالا در 90 دقیقه گفت‌وگو در مورد این موضوع با هم حرف می‌زنیم.

1- با برگزاری بخش مردمی جشنواره فیلم فجر موافقید؟

2-با توجه به  احتمال وجود بخش مردمی جشنواره فجر، آیا مردم برای دیدن فیلم‌ها به سینما می‌روند؟

3-تا به حال به جشنواره فجر رفته‌اید؟

4-بهترین فیلمی که در جشنواره دیده‌اید چه فیلیمی بوده است؟

5-فیلیمی در جشنواره دیده‌اید که تا به امروز اکران نشده است؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:00 تا 12:30، نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: جشنواره فیلم فجر ۳۹ بخش مردمی دارد/ جهانپور: مخاطبان با رعایت توصیه‌ها در جشنواره شرکت کنند آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر زیر سایه کرونا اعلام اسامی ۶۲ فیلم‌ حائز شرایط جشنواره فیلم فجر ۳۹ لینک کوتاه: asriran.com/003DJp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر بخش مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است