Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت تجاری از تولید هارد اکسترنال اس اس دی موسوم به ۸۷۰ ایوو با سرعت بی سابقه خبر داده است. در این هارد از فناوری افزایش سرعت وی – نند استفاده شده است.

 سرعت قرائت و نگارش اطلاعات بر روی این هارد به ترتیب به ۵۶۰ و ۵۳۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

شرکت سامسونگ تولید کننده این هارد می‌گوید عملکرد این هارد در مقایسه با تولیدات دیگر سامسونگ تا ۳۰ درصد بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرعت این هارد اس اس دی در زمینه دسترسی سریع و تصادفی به داده‌های مختلف تا ۳۸ درصد بیشتر است.

هارد اس اس دی ۸۷۰ ایوو اگر چه سرعتی به اندازه هاردهای اس اس دی سری ۹۷۰ سامسونگ با سرعت سرسام آور قرائت داده ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه ندارد، اما قیمت مناسب آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید مبدل می‌کند.

مدل ۲۵۰ گیگابایتی این هارد تنها ۵۰ دلار و مدل ۵۰۰ گیگابایتی آن تنها ۸۰ دلار قیمت دارد. همچنین مدل یک ترابایتی هارد یادشده ۱۴۰ دلار قیمت گذاری شده است. در نهایت مدل‌های ۲ و ۴ ترابایتی هارد یادشده به ترتیب ۲۷۰ و ۵۳۰ دلار قیمت دارند./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اس اس دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد دهقان منشادی اظهار داشت: با پرداخت این میزان تسهیلات بیش از 500 شغل جدید ایجاد و از یک هزار و 400 شغل موجود حمایت شد.

وی با بیان اینکه بخش صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی بیشترین پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی را به خود اختصاص داده اند، گفت:  71 میلیارد تومان هم به نهضت احیا استان اختصاص داده شد که به طور کامل جذب گردیده است. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اضافه کرد: تسهیلات یاد شده از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال 1401 و ۱۴۰۲ می باشد که در سال گذشته پرداخت شده است.

دهقان منشادی خاطرنشان کرد: تسهیلات موضوع این تبصره به طرح های کارآفرینی، ایجادی، توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش و احیای واحدهای تولیدی از جمله کسب و کار خانگی، واحدهای تولیدی خرد، واحدهای تولیدی کوچک، واحدهای تولیدی متوسط، واحدهای تولیدی بزرگ، شرکت های دانش بنیان و واحدهای تولیدی پیشران قابل تخصیص است.

وی گفت: نرخ سود تسهیلات بسته به حوزه فعالیت طرح و محل اجرای آن متفاوت بوده به نحوی که بازه ۴ تا ۱۶ درصد را پوشش می دهد.

دیگر خبرها

  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • چرا موشک‌ های چند میلیون‌ دلاری غرب حریف پهپادهای ارزان قیمت یمنی نمی‌شوند؟
  • کارگر ایرانی ارزان‌ترین نیروی کار منطقه است
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • شارژر پرچمدار موتورولا، سامسونگ و آیفون را جا می‌گذارد!
  • این خودرو، ارزان‌تر از پژو ۲۰۷ اتوماتیک در ایران!
  • جهش ۶۰ درصدی قیمت دلار در دوران ریاست فرزین با بی سابقه‌ترین اختیارات
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در یزد