Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تهیه و تدوین کتابچه شرکت‌های تعاونی موفق خبر داد و گفت: در این کتابچه روایت موفقیت 10 تعاونگر موفق شهرستان سنندج به رشته تحریر در آمده است.
بهگزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی تهیهاین کتابچه را در راستای اجرای برنامه های ترویجی مدیریت امور تعاون اداره کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و افزود: تهیه کتابچه گامی موثر برای معرفیمدیران تعاونی های پیشگام شهرستان سنندج و نیز ترغیب و تشویق مردم بویژه جوانانجویای کار و دانش آموختگان دانشگاهی به تشکیل و عضویت در شرکت‌های تعاونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درمقدمه این کتابچه مطلبی از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوصجایگاه تعاون در قانون اساسی جمهوری اسلامی مورد اشاره قرار گرفته و تاکید شده استاگرچه بخش تعاون تا رسیدن به جایگاه واقعی خود در اقتصاد ملی راهی طولانی در پیشدارد اما ترویج فرهنگ تعاون، بویژه معرفی تعاونی های موفق و بیان روایت موفقیتتعاونی ها می تواند مردم را به کار و فعالیت در قالب تشکل‌های تعاونی ترغیب نموده،به توسعه و اعتلای بخش تعاون منجر شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان