Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:26:33 GMT

جمعیت کشتی‌گیران فعال کشور باید به 800 هزار نفر برسد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۱۹۷۲

جمعیت کشتی‌گیران فعال کشور باید به 800 هزار نفر برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علیرضا دبیر صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اظهار داشت: در دهه‌های گذشته کشتی ایران از نظر کمی و کیفی جایگاه بالایی در سطح جهان داشت، به‌طوری‌که دهه 70 جمعیت کشتی‌گیران کشور به حدود یک‌میلیون نفر رسید.

وی بابیان اینکه در حال حاضر تعداد کشتی‌گیران فعال کشور به 40 هزار نفر رسیده است، افزود: ورزش کشتی جزئی از فرهنگ این مرزوبوم بوده و برخلاف سایر ورزش‌ها، از خارج کشور وارد ایران نشده، بلکه باپوست و خون مردم این سرزمین آمیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: مسؤولین طی سال‌های گذشته به علت نتایج مثبت این رشته ازنظر زیرساختی امکانات لازم را در اختیار این رشته قرار ندادند.

دبیر با اشاره به اینکه رشته کشتی به علت کسب مدال‌های متعدد جهانی و المپیک بایستی با سایر رشته‌ها مقایسه نشود، تصریح کرد: برای حل مشکل این رشته ورزشی نیازمند کمک فعال نماینده ولی‌فقیه در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سند توسعه فدراسیون کشتی به دنبال این هستیم که طی چند سال آینده جمعیت کشتی‌گیران کشور را به بیش از 800 هزار نفر برسانیم.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی نماینده ولی فقیه توسعه کشتی گیران کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی مصمم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید مجید هدایت امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها اظهار کرد: فعال شدن بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مشوق‌های اقتصادی را مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه است، افزود: زیرساخت‌های بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور اضافه کرد: فعال شدن بازارچه موجب رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

هدایت ادامه داد: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است زیرا می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان، زمینه رشد اقتصادی را فراهم سازد.

وی افزود: یکی از ا, لویت‌های وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در این راستا تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 747696

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری