Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جام دانکلوف و نیکولا پتروف روزهای 19 تا 22 فروردین ماه سال 1400 در شهر پلوودیف بلغارستان برگزار می‌شود و ممکن است کشتی گیران ایرانی در این رقابت ها شرکت کنند

فدراسیون کشتی بلغارستان با ارسال ایمیلی از فدراسیون کشتی ایران جهت اعزام تیم‌های خود به جام‌های بین المللی دانکلوف و نیکولا پتروف و پتکو سیراکوف و ایوان ایلیف دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پنجاه و هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جام دانکلوف و نیکولا پتروف روزهای 19 تا 22 فروردین ماه سال 1400 در شهر پلوودیف بلغارستان برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی پتکو سیراکوف و ایوان ایلیف نیز در رده سنی زیر 23 سال، روزهای 5 تا 8 فروردین ماه سال 1400 در شهر بورگاس بلغارستان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در 10 وزن و با 2 کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود و 20 روز پیش از این رقابت‌ها نیز کمپ تمرینی مشترک با حضور کشورهای شرکت کننده برگزار خواهد شد.

حضور در این رقابت‌ها منوط به نظر کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی است.

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کشتی آزاد و فرنگی بین المللی برگزار می شود رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست آغاز می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان سجاد البیدهان از عراق و آرجون حالاکورکی از هند می‌رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 17 شرکت کننده دارد، علیرضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه کشتی می گیرد.

در وزن 63 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کرار البیدهان از عراق و اومش از هند می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 17 نفر برگزار می شود، سعید اسماعیلی در دور نخست به مصاف لی لی از چین می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان جاسون از فیلیپین و فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان مصاف می دهد.

در وزن 72 کیلوگرم که 11 نفر شرکت کرده اند، محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جی لنگ از چین و العبید از سوریه پیکار می‌کند.

در وزن 77 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.

دروزن 82 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان گانبولد از مغولستان و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان عبدی کودیر جلیل اف از ازبکستان و بالتمونخ از مغولستان می‌رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام جان رحمت اف از ازبکستان و سینگ میهار از هند مصاف می‌دهد.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
دوشنبه 27 فروردین ماه:
ساعت 11:30 تا 14:30: مسابقات مقدماتی اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت 18 تا 21: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی
سه شنبه 28 فروردین ماه:
ساعت 11:30 تا 14:30: مسابقات مقدماتی اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت 18 تا 21: مسابقات رده بندی و فینال اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی

اختلاف ساعت قرقیزستان با ایران دو ساعت و نیم است به طوری که ساعت 11:30 وقت قرقیزستان، ساعت 9 به وقت ایران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند