Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@18:18:08 GMT

سرمربی سابق تیم لیگ برتری دستیار رحمتی شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۱۶۲

سرمربی سابق تیم لیگ برتری دستیار رحمتی شد

وحید فاضلی دستیار مهدی رحمتی در شهرخودرو شد.

به گزارش مشرق، وحید فاضلی سرمربی سابق نساجی که به دلایل نتایج ضعیف از این تیم کنار گذاشته شده بود، به عنوان دستیار مهدی رحمتی به تیم فوتبال شهرخودرو اضافه شد.

فاضلی پیش از انتصاب به عنوان دستیار رحمتی، سابقه مربیگری در کنار محمود فکری و سرمربیگری در نساجی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز (چهارشنبه) با نشستن روی نیمکت شهرخودرو در مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی تیم فوتبال شهرخودرو نساجی مازندران وحید فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع مردمی سازی اقتصاد در دستگاه های دولتی شناسایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را با کلید واژه مشارکت مردمی مطرح کردند که دولت سیزدهم نیز بر این امر تأکید دارند.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: در زمینه مشارکت مردم در اقتصاد گام اول آموزش و توانمندسازی گروه‌های مردمی که در زمینه کسب و کارهای خرد توانمندی‌های دارند، است و همچنین معرفی الگوهای موفق کسب و کارهای خرد را نیز در برنامه داریم.

فاضلی فرد ادامه داد: نظارت مستمر بر رفع موانع مردمی سازی در دستگاه‌های دولتی نیز نیاز است که این موانع شناسایی و در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار بیرجند بازدیدهای سرزده به دستگاه‌ها را خواهد داشت، گفت: در این بازدیدها با ارباب رجوع‌ها و…به صورت مستقیم صحبت خواهیم کرد تا مشکلات مردم را در پیچ و خم ادارات شناسایی کنیم.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: بسیاری از دستگاه‌های اداری امکاناتی چون مهمانسرا، سالن ورزشی و… نیز دارند که تلاش ما بر این است که بتوانیم این امکانات را در اختیار گروه‌های مردمی فعال در بخش اقتصاد نیز در صورت امکان قرار دهیم تا گامی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ برداریم.

کد خبر 6078720

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • موانع مردمی سازی اقتصاد در دستگاه های دولتی شناسایی می شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • عکس| سرمربی لیگ برتری راهی بیمارستان شد
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...