Web Analytics Made Easy - Statcounter

معافی به ارائه خدمات آموزشی به ۱۴ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران اشاره کرد و گفت:۲۰ مشاور، ۲۷ امداد یار، ۱۵نفر طلاب یار و ۲۷ امدادگر فرهنگی طلبه در راستای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان در بخش فرهنگی کمیته امداد همکاری می کنند.

« میثم معافی» با اشاره به حمایت تحصیلی رایگان موسسه خیریه عام قلم چی از دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی تحت حمایت کمیته امداد مازندران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، گفتت: پشتیبانی کنکوری مجازی 500 ‪نفر پایه کنکور  نیز از طریق چهار موسسه مجازی ملی، پشتیبانی و عملیاتی  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران به کسب مقام اول مازندران در اجرای طرح ایران همدل اشاره کرد و افزود: 700 دانش آموز مستعدِ مستمند طی تعامل با آموزش و پرورش مازندران در بهترین مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی استان به صورت رایگان ثبت نام شدند.

 

وی به ارائه خدمات آموزشی به ۱۴ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران اشاره و تصریح کرد: با رویکرد محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت 53دانش آموز تحت حمایت در مناطق محروم در مدارس برکت استان ثبت نام شدند.

 

معافی به فعالیت های قرآنی کمیته امداد استان ویژه دانش آموزان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: جشنواره ملی مجازی قرآنی باران وحی کشوری در 2300دقیقه مجازی آنلاین در استان برگزار شد.

 

وی به توزیع هزار و 400 تبلت برای دانش آموزان نیازمند اشاره و تصریح کرد: با کمک یکی از خیران 4400 گوشی اندروید و تبلت تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

 

معافی به همکاری طلاب و دانشجویان مددجوی جهادگر به عنوان امدادیار اشاره کردو گفت:20 مشاور، 27 امداد یار، 15نفر طلاب یار و 27 امدادگر فرهنگی طلبه در راستای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان در بخش فرهنگی کمیته امداد همکاری می کنند.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بیان کرد:18مرکزنیکوکاری فرهنگی حوزه علمیه خواهران و مراکز دیگر قرارگاهی با واگذاری تمام خدمات آموزشی باشعار «خانه می سازیم-خانواده هم می سازیم» ایجاد شد که تاکنون 5661خانوار تحت حمایت از آموزش ها بهره مند شدند. 

 

وی افزود: 33مرکزنیکوکاری دانش آموزی مستقر در ادارات آموزش و پرورش استان و سه مرکز نیکوکاری دانشگاهی نیز برای تسریع در امور خدمت رسانی به نیازمندان در استان ایجاد شد.

 

معافی با بیان اینکه مرکزنیکوکاری دانش آموزی استانی «مدادرنگی» با تشکیل هیات امنای دانش آموزی در600مدرسه باحضور نخبگان دانش آموزی استان ومشارکت قوی بسیج دانش آموزی استان درحال فعالیت است، گفت: هزار و 100دانش آموز ودانشجو در بسیج دانشجویی ودانش آموزی واتحادیه انجمن های دانش آموزی  (ویژه کادر گام دوم و کادرسازی مکتبی) معرفی شده و به عضویت درآمدند.

 

وی یادآورشد:تاسیس مرکز نیکوکاری گروه های جهادی وابسته به «قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان»، اقدامات جهادی، معیشتی، بصیرتی وتاسیس مراکز تخصصی اشتغال –فرهنگی و همچنین تشکیل و تاسیس مرکز نیکوکاری «مهارت» در 27گروه جهادی شهرستان ها با عقد تفاهم با واحد گروه های جهادی بسیج سازندگی استان برای فعالیت های مشارکتی و هم افزایی در «محرومیت زدایی» باشعار «همه باهم جهادنیکوکاری» از جمله اقدامات حوزه فرهنگی کمیته امداد مازندران است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان مرکز نیکوکاری حوزه علمیه توزیع تبلت دانش آموزی مرکز نیکوکاری مداد رنگی بنیاد قلم چی بنیاد برکت تحت حمایت کمیته امداد مازندران فرهنگی کمیته امداد خدمات آموزشی دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

وی افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی