Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌فروش اولین آلبوم شخصی حامد بهداد که «هزار هیچ» نام دارد از امروز، اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود و آلبوم از ده بهمن ماه به شکل دیجیتال و فیزیکی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

 پیش فروش اولین آلبوم شخصی حامد بهداد که «هزار هیچ» نام دارد از امروز، اول بهمن‌ماه در سایت بیپ تونز و تیکوک آغاز می‌شود و آلبوم از ده بهمن ماه به شکل دیجیتال و فیزیکی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامداد بهداد در تولید اولین آلبوم رسمی خود توانسته نوازنده‌ها و موزیسین‌های شاخص جریان موسیقی راک و آلترناتیو ایران را با خود همراه سازد و مجموعه‌ای با هفت قطعه را آماده انتشار کند. بهداد در تولید تمام قطعات از اشعار حافظ استفاده کرده است. لازم به ذکر است این اولین تجربه حامد بهداد در زمینه موسیقی نیست و او پیش از این در آلبوم‌ها و کنسرت‌های گروه دارکوب به عنوان خواننده حضور داشته و همچنین قطعاتی در فضای راک و بلوز با همکاری مسعود فیاض‌زاده منتشر کرده که به نوعی هزار هیچ ادامه‌ی همین فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

حامد بهداد علاوه برخوانندگی و آهنگسازی، تهیه‌کنندگی این آلبوم را هم بر عهده دارد. مسعود فیاض‌زاده آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریکِآلبوم هزار هیچ است. دیگر اعضای گروه ساخت و تولید این آلبوم عبارتند از: دارا دارایی (گیتار باس)، درشن آنند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین میلیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو) و صنم پاشا (بک وکال). همچنین گروه کُر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد در تولید یک قطعه با حامد بهداد همکاری داشتند.

ضبط این آلبوم از سال ۱۳۹۶ در استودیو پاپ با صدابرداری امید اصغری آغاز شد و در نهایت میکس و مستر آن امسال توسط رامین مظاهری به پایان رسید. ضبط کرال در استودیو شهر صدای پارسیان انجام شده و ناشر این آلبوم هم نشر کوک (رضا کریمی‌تبار) است. حنیف سروری مجری طرح و فرهاد فتوحی حامی مالی این پروژه هستند. گرافیک هزار هیچ کار سوگل ضامنی و عکاس عطا محمدی است و نسخه فیزیکی این آلبوم به همت پخش رها (رهگذر هفت اقلیم) در دسترس عموم قرار می‌گیرد. امیر بهاری و سیامک قلی‌زاده تیم رسانه‌ای آلبوم هستند و پخش بین‌المللی آن توسط زنگ رکوردز انجام می‌شود.

علاقمندان می‌توانند تا روز دهم بهمن ماه جهت پیش خرید نسخه دیجیتال آلبوم هزار هیچ از طریق سایت بیپ تونز اقدام کنند و همچنین برای پیش خرید نسخه فیزیکی و نسخه امضا شده به سایت تیکوک (tikook. com) مراجعه کنند. از دهم بهمن ارسال نسخه‌های فیزیکی با پست پیشتاز آغاز می‌شود و نسخه دیجیتال هم قابل دانلود خواهد بود./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حامد بهداد هزار هیچ بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش

 پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جایگزینى تاکسى هاى فرسوده با تاکسى هاى برقى آغاز شد. در این توافق نامه که به امضاى سامان فیروزى مدیرعامل کرمان موتور و شادى ملکى سرپرست تاکسى رانى شهر تهران رسید، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرح جایگزینى ثبت نام نمایند.

در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E ۵۰ A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می‌باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می‌توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می‌شود.


منبع: عصر ایران

tags # خودرو برقی ، کرمان موتور سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!