Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@09:18:14 GMT

آرای کمیته انضباطی | مس رفسنجان جریمه نقدی شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۴۵۰

رای دیدار تیم های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان از سوی کمیته انضباطی اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه مس رفسنجان را محکوم به پرداخت جرایم نقدی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در حالی در هفته هشتم از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه با توجه به شرایط کنونی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن مرادی، مربی تیم مس رفسنجان نیز به دلیل فحاشی، تهدید و اهانت به داور باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است (این رای قابل تجدید نظر است) همچنین با توجه به دستور موقت صادره به شماره 494، دو جلسه محرومیت اعمال شده و محرومیت دیگری ندارد. ضمن اینکه دستور موقت صادره منتفی است.

همچنین به تیم مس رفسنجان اخطار داده می شود چنانچه نتواند از ورود تماشاگرانش در شرایط کنونی جلوگیری کند، تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!

به گزارش "ورزش سه"، دقیقی قبل، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای مربوط به انصراف دو تیم نماینده البرز و پالایش گاز ایلام از رو در رویی با تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم را اعلام کرد. بر اساس این رای، به‌جز نتیجه مسابقه که طبیعتا 3 بر 0 اعلام شده بود؛ تیم‌های انصراف دهنده فقط به مبلغ 5 میلیون تومان جریمه شدند! این در شرایطی بود که مطابق آنچه پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود؛ قرار بود با تیم‌هایی که با انصراف از مصاف با تیم‌های قدرتمند، موجب بی‌نظمی در برگزاری مسابقات می‌شوند، برخورد جدی صورت پذیرد.

رای صادره به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های شهرداری سیرجان و نماینده البرز که قرار بود روز 22 فروردین ماه در سیرجان برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم نماینده البرز، انجام نشد.
تیم نماینده البرز مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه بوده و سه بر صفر بازنده اعلام می‌شود. این تیم باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های فرا ایستاتیس کران فارس و بانوان البرز برگزار و از سوی سمانه امیری، مدیر تیم فرا ایستاتیس کران فارس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!