Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:09:01 GMT

هلال احمر خراسان شمالی ۲ هزار بسته معیشتی توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۵۷۹

هلال احمر خراسان شمالی ۲ هزار بسته معیشتی توزیع کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل محبان صبح امروز در نشست خبری که در سازمان هلال احمر خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش حوادث بودیم که علت آن را شیوع کرونا می‌دانیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: طی این مدت ۶۴۷ مورد حادثه اتفاق افتاد که ۴۲۳ مورد آن حوادث جاده‌ای و ۲۴ مورد آن سیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعاً ۳۸۴ نفر در حوادث اتفاق افتاده نجات یافته‌اند که ۲۸۷ نفر آنان مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

محبان میانگین زمان حضور در سر صحنه حوادث را هشت دقیقه و ۱۴ ثانیه دانست و گفت: با توجه به اینکه عموم مأموریت‌ها خارج فضای شهری است، این عدد مناسب می‌باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در ادامه به فعالیت‌های اجرا شده این نهاد در خصوص کرونا اشاره کرد و گفت: در ابتدای شیوع کرونا ایستگاه غربالگری را فعال کردیم و در آن ایستگاه‌ها ۳۰۰ هزار نفر غربالگری شدند.

وی افزود :۴ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی برای بیماران خاص توزیع شده است و همچنین تا کنون ۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع کرده‌ایم.

محبان استقرار نیروهای داوطلب هلال احمر در هیأت مذهبی را دیگر برنامه این نهاد دانست و گفت: طرح حامیان سلامت توسط جمعیت جوانان هلال احمر برگزار شد و در آن ۳۰ هزار ماسک بین مردم استان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در ادامه به طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره داشت و بیان کرد: از ۱۸ هزار و ۵۱۱ نقطه توسط ۴۰۰ نفر بازدید به عمل آمد و ۱۱۰ نفر در عملیات شناسایی بیماران کرونایی از درب منازل مشارکت داشتند؛ همچنین ۲ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های کرونایی که توان مالی ندارند داده شده است.

وی در انتها از فعالیت بانک امانات هلال احمر خراسان شمالی خبر داد و گفت: در سال جاری ۶۳۰ مورد تجهیزات پزشکی به امانت در اختیار مردم قرار گرفته است لذا از خیرین تقاضا می‌کنیم تجهیزات بیشتری را به این مرکز ارائه دهند.

کد خبر 5126506

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا هلال احمرخراسان شمالی ابوالفضل محبان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س هلال احمر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عباس کریمی افزود: این ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت امام زمان (عج) با عنوان در قالب طرح قرار دوازدهم و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا و خانه هلال کسما بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.
 بخشدارمرکزی صومعه‌سرا ارزش این بسته‌های حمایتی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است