Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جشنواره ملی دانش آموزی «زنگ هشدار کرونا» به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سازمان دانش آموزی کشور به صورت مجازی برگزار شد که سه نفر از دانش آموزان شهرستان دشتی توانستند رتبه‌های برتر این جشنواره را کسب کنند.

جشنواره ملی دانش آموزی زنگ هشدار کرونا در چهار محور آزمایشگاه ایده، جوانه‌های جهادگر، کرونامند و کرونای رنگی برگزار شد و دانش آموزان زینب باقری و ریحانه بستاوند با مربی‌گری طاهره پوررستگار، از دبیرستان دخترانه متوسطه اول شهید مهذبیان در محور آزمایشگاه ایده مقام سطح ۱، و دانش آموز رقیه حسین احمدی با مربی‌گری پریزاد غریبی، از دبستان عصمت مقام سطح ۳ محور جوانه‌های جهادگر این جشنواره را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دانش آموزان بوشهری رتبه دوم مسابقات مهندسی ژنتیک را به دست آوردند سه دانش آموز بوشهری در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» برگزیده شدند

در این جشنواره دانش آموزان با فرستادن آثاری شامل راهکار‌های خلاقانه و عملیاتی، ارائه مقالات علمی، صحنه‌هایی از کمک‌های داوطلبانه و خدمت رسانی به محرومان و... در قالب عکس، ویدیو‌های ۳ دقیقه‌ای و... با هم رقابت کردند.

هدف از برگزاری جشنواره ملی دانش آموزی زنگ هشدار کرونا تقویت توان خلاقیت حل مساله و همچنین حس مسئولیت پذیری و مسئولیت شناسی در کودکان و نوجوانان در رویارویی با چالش‌های بزرگی مثل بیماری کرونا بوده است.

 ۴۳۹ نفر از دانش آموزان شهرستان دشتی در این جشنواره شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش کرونا ویروس کمک مومنانه مسابقات دانش آموزی زنگ هشدار کرونا جشنواره ملی دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد