Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهمن رستمی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از سه هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: در این زمینه ۵۴ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۴۰۰ فقره عملیات در بخش‌های مختلف اقتصادی برخورد با احتکار، قاچاق، تخلفات صنفی و… انجام شده است، اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق دو هزار و ۷۰۰ نفر شناسایی و دستگیر شده که در مقایسه با پارسال ۵۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی با بیان اینکه متأسفانه با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی هر حوزه‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد مشکل دارد، عنوان کرد: پرونده‌های کلان اقتصادی بالای ۵٠ میلیارد ریال بیش از ١٨٢ درصد رشد دارد و ٣٢ بلند قاچاق متلاشی شده و ارزش کالای قاچاق ١٨۴ درصد رشد دارد.

وی تعداد خودروهای توقیف شده در بحث قاچاق را بیش از ۱۳۰۰ دستگاه عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه طی ۱۰ ماهه اخیر سال جاری بیش از ۲,۶۵۰ میلیارد ریال بوده که بیش از ۱۸۴ درصد افزایش ریالی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی عنوان کرد: در رابطه با تخم‌مرغ ۳۲ تن کشفیات داشته‌ایم که برای عرضه در سطح استان برگردانده شده‌اند و همچنین ۲۶ هزار قطعه مرغ جز کشفیات بوده است.

وی یاد آورشد: طی سال جاری یک مورد کشف ارزهای جعلی در شهرستان بوکان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته و همچنین ۱۸۸ فقره پرونده زمین‌خواری تشکیل شده که ارزش ریالی این زمین‌ها ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال بوده و در این رابطه ۱۹۸ نفر دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی افزود: در بحث فرار مالیاتی نیز پرونده‌های کلانی در دست داریم که تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی در ۸ فقره پرونده ثبت شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از عدم آشنایی عموم مردم بخصوص مناطق حاشیه‌ای، روستاییان و کشاورزان با حقوق عامه خود انتقاد کرد و افزود: در توزیع خارج از شبکه بیش از ٢۴٠٠ تن کود کشف شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه آرد توزیع خارج از شبکه فقط ١٠ هزار تن از یک شرکت تعاونی در یکی از شهرهای شمالی استان کشف شد اضافه کرد: در یکی دیگر از شهرهای شمالی استان بیش از ٧٧٠ تن آرد توزیع خارج از شبکه کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به ورود پلیس امنیت اقتصادی به مبادی ورودی و خروجی گفت: در بحث قاچاق موز بیش از ٣٨٠٠ تن کشف و ضبط شده است.

رستمی با اشاره کشف مزرعه بیت کوین در ارومیه نیز افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ٩۶٠ دستگاه ماینر در استان کشف و تحویل مراجع قضائی شده است.

کد خبر 5126519

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن رستمی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اقتصاد ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی میلیارد ریال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ هزار و ۸۵۷ فقره پرونده و اختلاف در قالب پویش "به حرمت علی(ع) می بخشم" در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی افزود: این پویش از پنجم بهمن ماه گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن در ۲۳ فروردین ادامه داشت.

عتباتی اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

وی گفت: این میزان سازش در قالب پویش "به حرمت امام علی (ع) می بخشم" نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری همچون پویش های فرهنگی شاهد سازشهای بیشتر در آذربایجان‌غربی باشیم.

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد