Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@17:05:24 GMT

رکورد شکنی پیاپی شرکت نفت ایرانول

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۸۶۱

رکورد شکنی پیاپی شرکت نفت ایرانول

شرکت نفت ایرانول توانست در 9 ماهه سال جاری به اندازه 3 سال اخیر خود سود کسب کند.

به گزارش ایران اکونومیست-محمدحسین رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان این خبر گفت: به لطف خدا و تلاش بی وقفه همکارانم توانستیم سود خالص 800 میلیارد تومانی کسب کنیم که این رقم معادل سود خالص 3 سال اخیر این شرکت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما ضمن تامین و حفظ سهم بازار داخل با اصلاح سبد فروش و افزایش سهم بازار محصولات صنعتی و تمرکز بر افزایش صادرات توانستیم در تمامی شاخص ها رتبه خوبی کسب کنیم که بررسی آمار منتشر شده در کدال گواه این ادعا است.
رزاقی رشد 265 درصدی سود خالص، رشد 125 درصدی صادرات و رشد 55 درصدی فروش را برخی از این آمار بر شمرد و گفت: یقینا در 3 ماه پایانی سال این روند نه تنها کاهش نخواهد داشت بلکه شیب افزایشی آن قطعا عیدی خوبی برای سهامداران خواهد بود.
رزاقی تامین منافع سهامداران را دغدغه اصلی مدیران این شرکت عنوان کرد و افزود: سهامداران و صاحبان اصلی این شرکت بازنشستگان و کارگران هستند و افزایش سود آن ها اصلی ترین وظیفه ما در این شرکت است که خوشبختانه توانستیم تا به اینجای کار افزایش چشم گیری را شاهد باشیم.
مدیرعامل ایرانول در پایان تاکید کرد: موضوع مهم دیگر عرضه تمامی محصولات این شرکت در بورس کالا و انرژی بود و همینطور توانستیم تمامی محصولات صادراتی را به روش تندر به فروش برسانیم که در راستای توسعه شفافیت و برای نخستین بار در این شرکت اتفاق افتاد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا