Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتبال آسمان مشهد گفت:قضاوت ضعیف داوران در بازی‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور مشهود است و در حق تیم‌هایی که از نظر فنی خوب فوتبال بازی می کنند، اجحاف می شود.

مهدی بافتی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت قضاوت‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، جام آزادگان اظهار کرد: قضاوت ضعیف داوران در بازی‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور مشهود است و به نوعی در حق تیم‌هایی که از نظر فنی خوب فوتبال بازی می کنند، اجحاف می شود که متاسفانه در سه بازی اخیر تیم آسمان مشهد خیلی به ضرر ما تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی بافتی افزود: متاسفانه داوری‌ها تا به اینجای مسابقات خیلی ضعیف بوده است. در خیلی از دیدارها شاید تیم‌ها مقصر نباشند اما قضاوت داوری سرنوشت تیم‌ها را تغییر می‌دهد که امیدواریم در ادامه بازی‌ها، داوران خوبی انتخاب شوند تا حق باشگاه‌هایی که هزینه کرده‌اند، ضایع نشود.

وی درباره عملکرد بازی‌های تیم آسمان تا به اینجای رقابت‌ها اظهار کرد: خوشبختانه در سه بازی که پشت سر گذاشته‌ایم، عملکرد خیلی خوبی داشتیم. البته بازیکنان هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند؛ چراکه تعدادی تازه  به تیم ما ملحق شدند و نیاز به زمان داریم تا تیم بهتر شخصیت فوتبالی به خود بگیرد. در سه بازی که تاکنون انجام دادیم ، دو برد و یک شکست را بدست آوردیم. هر چند که داوری در هر سه بازی خیلی به ضرر ما سوت زده است.

بافتی افزود: دوست ندارم اتفاقات بازی‌ها را به گردن داور بیندازم. اما متاسفانه برخی اتفاقات رخ می‌دهد که دست ما بسته است و هر چقدر از نظر فنی خوب بازی کنیم، ولی با قضاوت ضعیف داوری به نتیجه نمی‌رسیم.به عنوان مثال در بازی مقابل شریعت نوین مشهد یک گل صحیح ما مردود اعلام شد و گل اولی که دریافت کردیم هم در موقعیت آفساید بود که فیلم بازی آن موجود است و همه نسبت به این مسئله اذعان دارند. همچنین در بازی سوم مقابل شهروند نور هم یک گل صحیح ما مردود اعلام شد که وقتی فیلم بازی را نگاه کردیم، اصلا خطایی رخ نداده بود.

وی اضافه کرد:از نظر فنی بازیکنان ما در هر سه بازی خوب ظاهر شده‌اند، اما اتفاقات حاشیه ای رخ داده که در روند نتیجه تاثیر گذار بود که امیدواریم هیأت فوتبال استان و دست اندرکاران نسبت به این مسائل بیشتر حساسیت نشان دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال آسمان هر چند که خصوصی است و مالک آن به تنهایی هزینه می‌کند، اما به نوعی نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته سه کشور است. شاکله اصلی تیم را جوانان بومی شهر مشهد تشکیل می‌دهند که جزو آینده‌های فوتبال استان هستند. برای همین از مسئولان ورزشی استان انتظار داریم ، لااقل حمایت‌های معنوی خود را از ما دریغ نکنند و باعث دلگرمی جوانان شهر شوند.

گفتنی است تیم فوتبال آسمان مشهد در هفته چهارم مسابقات به مصاف تیم کیان اراک می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ دسته سه فوتبال کشور آسمان مشهد نظر فنی لیگ دسته سه بازی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان که با پیروزی ارزشمند 2 بر یک به پایان رسید، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فکر می‌کنم بازی از احساسات خیلی زیادی برخوردار بود. ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب و جوش زیاد و شدت بالایی داشت. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود. باید از بازیکنان بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

سوال اول از مورایس این بود که با توجه به سرمایه انسانی دو تیم کدامیک در این فصل به هدف خودشان رسیده‌اند. سرمربی سپاهان که به درستی متوجه منظور این سوال نشده بود، در واکنش به آن گفت: من خیلی متوجه سوال شما نشدم.

خبرنگار سپس پرسید که آیا سپاهان در این فصل به هدفش رسیده که مورایس گفت: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم.

مورایس سپس در مورد وضعیت چهره‌اش بعد از این پیروزی که نشانی از شادی در آن نبوده، اینطور توضیح داد: من همیشه برای برد این‌طوری هستم. برد و باخت طبیعی است، ولی چیزی که هست من همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم. باید احترام بگذاریم؛ چه در خانه و چه در خارج خانه.

او سپس در واکنش به سوالی درباره عملکرد سپاهان در نیمه دوم که با بازگشت به مسابقه و پیروزی همراه بود، بیان کرد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.

از مورایس درباره جو ورزشگاه سیروس قایقران و به طور کلی عملکرد ملوان پرسیدند و مورایس در واکنش به آن گفت: عاشق این جو هستم، البته سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم، جو بازی مانند یک بازی دربی بود.

او سپس به تعریف از آب و هوای شمال پرداخت: عاشق شمال هستم زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد، بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

خبرنگاری از مورایس در مورد کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت وی در بازی با پرسپولیس پرسید و سرمربی پرتغالی سپاهان در واکنش به آن گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم. از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم.

او سپس درباره بازی پرسپولیس هم گفت: همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد. شاید به دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا