Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شرکت‌های برگزاری کنسرت در جلسه با مدیرکل دفتر موسیقی از آسیب فراوان به هنرمندان، نوازندگان و صاحبان مشاغل فنی مرتبط با کنسرت طی یک سال اخیر سخن گفتند.
به گزارش آریا،به دنبال اعلام وضعیت زرد در تهران و ازسرگیری فعالیت‌های گروه سه، طی هفته گذشته و هفته جاری دو جلسه با حضور شرکت‌های برگزارکننده کنسرت و همچنین سالن‌های برگزاری کنسرت به ریاست «محمد اله‌یاری» -مدیرکل دفتر موسیقی- برگزار و شرایط ازسرگیری کنسرت‌های موسیقی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  در این جلسات شرکت‌های برگزاری کنسرت از آسیب فراوان به هنرمندان، نوازندگان و صاحبان مشاغل فنی مرتبط با کنسرت طی یک سال اخیر سخن گفتند. به عقیده شرکت‌ها برگزاری کنسرت با ظرفیت سی تا پنجاه درصد ظرفیت سالن و یک سئانس در روز توجیه اقتصادی ندارد و تنها با هدف به جریان افتادن دوباره چرخ اقتصاد هنر مجبور به انجام آن هستند.
 در این جلسات شرکت‌ها بیان کردند هزینه‌های اجاره و خدمات فنی سالن‌ها و هزینه تبلیغات شهری و مجازی که مردم را ترغیب به استقبال از اجراها کند، عملاً سودی برای برگزارکننده باقی نمی‌گذارد. در این جلسات نمایندگان سالن‌های برگزاری کنسرت در تهران آمادگی خود را برای ارائه تخفیف‌های لازم در اجاره و نرخ خدمات فنی اعلام کردند تا بدین‌وسیله شرکت‌ها رغبت بیشتری برای برگزاری کنسرت داشته باشند.
 همچنین مقرر شد کلیه پروتکل‌های بهداشتی رعایت و بر حسن انجام آن‌ها نظارت لازم انجام شود. در زمینه قیمت بلیت‌ها نیز مقرر شد در این مقطع زمانی با هدف تشویق مردم به بهره‌مندی از برنامه‌ها، قیمت بلیت کنسرت‌ها افزایش پیدا نکند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجراهای صحنه ای بدون افزایش قیمت بلیت برگزاری کنسرت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏

به گزارش "ورزش سه"، اریک کانتونا، یکی از کاریزماتیک‌ترین ‏ستاره‌هایی که دنیای فوتبال به خود دیده، این روزها در حال برگزاری ‏یک تور بین‌المللی است. ‏

تور بین‌المللی کانتونا در 57سالگی با فوتبال بی‌ارتباط است. کانتونا که ‏هواداران منچستریونایتد از او با لقب "کینگ اریک" یاد می‌کنند این ‏روزها به عنوان خواننده روی صحنه می‌رود. کانتونا به زودی در شهر ‏لندن برای دوست‌دارانش خوانندگی خواهد کرد. ‏

اریک کانتونا که در سال 1997 با فوتبال خداحافظی کرده تابستان ‏گذشته ورودش به دنیای موسیقی را با انتشار یک تک‌آهنگ اعلام ‏کرد. او درباره علت رو آوردن به موسیقی گفته بود:" موسیقی همیشه ‏جزئی از زندگی من بوده. همیشه و در هر حالتی به موسیقی گوش ‏می‌دهم و عاشقش هستم. چرا بعد از این همه سال به فکر اجرای ‏موسیقی افتادم؟ جوابش ساده است، چون تا حالا وقتش را ‏نداشتم". ‏

دیگر خبرها

  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!