Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعطای بن خرید کتاب به چهار هزار نفر از مروجان، مربیان و تسهیلگران باشگاه‌های کتابخوانی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد. ​

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از دبیرخانه ستاد هماهنگی شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب، ابراهیم حیدری گفت: به منظور تشویق و حمایت فعالان ترویج کتابخوانی، به ویژه در مناطق کم برخوردار و روستاها، مبلغ یک‌میلیون ریال بن خرید کتاب در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران بن خرید کتاب اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بن‌ها صرفاً در ایام نمایشگاه قابل‌استفاده خواهند بود.

به گفته این مقام مسئول، تسهیلگران و مربیان جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان و همچنین مروجان کتاب‌خوانی از تاریخ ۱ تا ۶ بهمن ماه - ایام برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی – می‌توانند با برخورداری از ۲۰ درصد تخفیف کتاب‌های مورد نیازشان را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

بن خرید کتاب به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص می‌یابد و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه کتاب در سامانه خرید کتاب به نشانی tehranbookfair.ir قابل استفاده است و با پایان نمایشگاه کتاب، بن‌ها از اعتبار ساقط خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات بن کتاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات بن کتاب بن خرید کتاب خرید کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طی دوسال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و یکی از ویژگی‌های مسئولین این دستگاه پیگیری مداوم امور است.

افشارچی با بیان اینکه ترویج کتاب و کتابخانه منشا خیر و به نفع مردم است، افزود: از فرمانداران و مسئولین استان در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تاثیرگزار بنگرند و در این راستا عمل کنند.

این مسئول ادامه داد: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد؛ کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را دربر می‌گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: ترویج کتابخوانی از اهداف مهم ما است و ترویج کتاب و کتابخانه و تربیت فرهنگی منشا خیر و به نفع مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه محل مناسبی برای آموزش امور شهری به کودکان و نوجوانان در حوزه‌هایی مانند آموزش تفکیک زباله، باید و نبایدهای حقوق شهروندی و... است. در استان نیروهای انسانی توانمندی در حوزه فرهنگ داریم و باید از این ظرفیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی بهره ببریم.

استاندار زنجان ضمن اشاره به برگزاری سلسله جلسات ادبیات و زندگی در کتابخانه‌های استان، گفت: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی در پایان ضمن تاکید بر استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی و صدا و سیما برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان عنوان کرد: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، راه آهن و ترمینال محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان استندهای ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافرین ایجاد کرد.

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری