Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@10:23:06 GMT

ایران ایر در صدر بیشترین تاخیرات پروازی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۲۹۷۴

ایران ایر در صدر بیشترین تاخیرات پروازی

ایران اکونومیست- بررسی آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نشان می‌دهد پروازهای عبوری در آبان امسال نسبت به آبان سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافته است.

 بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی آبان‌ماه امسال ایرلاین‌های داخلی 14 هزار و 802 دقیقه تاخیر پرواز 30 دقیقه و بیشتر را ثبت‌کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین شرکت‌های هواپیمایی،‌ ایران ایر (هما) با 38 هزار و 29 دقیقه و با اختلاف زیاد در صدر فهرست بیشترین تاخیرات پروازی قرار گرفته است.

پس از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هواپیمایی آسمان با 26 هزار و 261 دقیقه و قشم ایر با 13 هزار و 389 دقیقه در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. کمترین تاخیر پروازی با 34 دقیقه مربوط به پویاایر است.

در بخش پروازهای عبوری طی آبان‌ماه امسال در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته 52 درصد رشد منفی ثبت شده است. در دومین ماه پاییز امسال 12 هزار و 68 پرواز عبوری از آسمان کشورمان ثبت شده که در مقایسه با آبان‌ماه سال 98 با 24 هزار و 936 پرواز بالغ بر 52 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

گارد ساحلی ژاپن مدعی شد که کره شمالی یک موشک بالستیک دیگر پرتاب کرد که البته پس از ۷ دقیقه پرواز دچار سقوط شد.   به گزارش مهر، براساس ادعای گارد ساحلی ژاپن، احتمالا کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده که البته سقوط کرده است.   براساس گزارش شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن، این موشک پس از هفت دقیقه در خارج از منطقه ویژه اقتصادی توکیو سقوط کرد.   این چهارمین باری است که کره شمالی در سال جاری موشک بالستیک پرتاب می‌کند. پیونگ‌یانگ آخرین بار دوم آوریل دست به شلیک موشک بالستیک زد. در آن برهه، خبرگزاری مرکزی کره شمالی از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک مافوق صوت میان‌برد «هوآسونگ-۱۶بی» خبر داد.   همچنین ارتش کره جنوبی نیز مدعی شد که کره شمالی امروز «چندین» موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده است.   پیشتر رسانه‌های رسمی کره شمالی روز شنبه اعلام کردند که این کشور در تازه‌ترین آزمایش‌های تسلیحاتی خود یک کلاهک جدید طراحی‌شده برای موشک‌های کروز و یک موشک ضدهوایی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ
  • (ویدئو) نقشه ۷۲ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان (+ اینفوگرافی)
  • قائنات، سربیشه و طبس، دارای بیشترین سطح زیر کشت گندم