Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی گفت: بازی پرسپولیس مقابل فولاد یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر در فصل جاری بود. فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از سخت‌ترین رقیبان خود را شکست داد

اسماعیل حلالی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، اسماعیل حلالی در خصوص بازگشت پرسپولیس به مسیر برد با شکست فولاد خوزستان به مهر گفت:

پرسپولیس بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار افت روحی و روانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به هر حال تیمی که فاصله اش با مهم‌ترین جام آسیایی اندک بود سخت است بتواند خودش را خیلی زود به شرایط ایده آل برساند.

کارشناس فوتبال ایران افزود:

با این حال پرسپولیس خیلی زود توانست خودش را به شرایط مسابقه برگرداند. من فکر می‌کنم این تیم خیلی زودتر از بازی با فولاد می‌توانست سه امتیاز را کسب کند اما این موضوع به تاخیر افتاد و حالا دیگر خیال این تیم برای کسب موفقیت راحت تر از همیشه شد.

او درباره کیفیت فنی بازی با فولاد گفت:

بازی پرسپولیس مقابل فولاد یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر در فصل جاری بود. فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از سخت‌ترین رقیبان خود را شکست داد. جواد نکونام تاکتیک خوبی را در فولاد پیاده می‌کند و فولاد می‌تواند هر حریفی را به دردسر بیندازد.

حلالی درباره درگیری مهدی هاشمی نسب مربی فولاد با کادر فنی پرسپولیس در پایان این بازی گفت:

هاشمی نسب نیازی به توصیه ندارد. خودم را در حدی نمیبینم که بخواهم کسی را نقد کنم. فقط امیدوارم مهدی برای رسیدن به جایگاه عالی مربیگری تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقاد از لیست بازیکنان فصل جاری این تیم به دلیل کمبود مدافع گفت:

رفتن شجاع خلیل زاده همچنان برای پرسپولیس مشکل ساز شده است. او در آستانه بازی‌های لیگ برتر قراردادش را فسخ و برای این تیم ایجاد مشکل کرد. خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیسی را یحیی گل محمدی بد بسته است اما تقصیر سرمربی تیم نیست وقتی می بیند بازیکنش به راحتی قرارداد فسخ می‌کند و باشگاه هم پاسخگو نیست.

حلالی ادامه داد:

من خیلی شجاع را دوست دارم و واقعاً علاقمند کیفیت فنی او هستم اما باید بپذیریم که نبود او با توجه به مصدومیت مدافعان دیگر این تیم برای پرسپولیس خیلی سخت خواهد بود. به هر حال یحیی چاره‌ای جز تغییر پست یکی دو بازیکن خود در بازی با آلومینیوم اراک ندارد.

او در پایان راجع به بازی هفته آینده پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت:

انگیزه‌های تیم آلومینیوم برای این بازی بسیار زیاد خواهد بود. پرسپولیس اگر می‌خواهد خودش را در بالای جدول حفظ کند باید خودش را بیش از پیش آماده نشان دهد. کیفیت فنی این تیم بالا است و باید امتیازات را جمع کند.

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسماعیل حلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تمشان کنند.

بیشتر بخوانید: آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده

در این زمینه کسب اطلاع شد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر موانع لازم برطرف شود، این مربی به زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند. گفته می‌شود امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا پیرامون حل موانع لازم حضور گل‌محمدی تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1228020 برچسب‌ها یحیی گل‌محمدی

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی