Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «سید ناصر موسوی لارگانی» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول دو سوال ملی از وزرای دولت خبر دارد و افزود: سوال ملی «عباس مقتدایی» نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم شفاف سازی لازم در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی و چگونگی محاسبه ترافیک بین الملل برای کاربران این شبکه اجتماعی و سوال ملی «هادی بیگی نژاد» نماینده مردم ملایر در مجلس از وزیر نیرو درباره عدم پیش‌بینی نیاز کشور به برق هسته‌ای توسط وزارت نیرو نیز اعلام وصول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مطابق ماده ۲۳۵ آیین نامه مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده ۲۳۶ گزارش عملکرد سالانه وزارت آموزش و پرورش و  وزارت تعاون و امور اجتماعی اعلام وصول می‌شود.

لارگانی ادامه داد: لایحه موسسات به رسمیت شناخته شده در زمینه ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و لایحه پروتکل بین جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سویس  به منظور اصلاح موافقت نامه مورخ ۵ آبان ماه ۱۳۸۱  درباره اجتناب از اخذ مالیات مظاعف در مالیات بردرآمد وسرمایه نیز اعلام وصول می‌شود.

وی با اشاره به اعلام وصول دو طرح نیز خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ماده ۱۶۱ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ابه صورت عادی اعلام وصول شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم بودجه1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم بودجه1400 مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم بودجه1400 اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد

رضا تقی‌پور ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: نظام حکمرانی صنعت و بازار خودرو باید تدوین و نقش دولت و تولیدکننده در این مسیر به درستی و با دقت تعیین شود. در این میان گروهی مشخص همه موضوعات مربوط به این حوزه از جمله قیمت را تعیین تکلیف کنند که به نظر من این وظیفه باید برعهده وزارت صمت باشد، زیرا شورای رقابت نهادی عمومی است و چارچوب‌ها را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام برخلاف آنچه برخی افراد بیان می‌کنند، قیمت‌گذاری دستوری نیست و قیمت کنترل شده است. بیشتر مواد اولیه و نرخ برق، آب و ... با قیمت کنترل شده تامین می‌شود، نه نرخ‌های بازار آزاد.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجاکه هدف دولت این است که خودرو را با قیمت‌های عادلانه به دست مصرف‌کننده برساند،  بنابراین قیمت خودرو باید تعیین شود، اما در این مسیر این نکته را نیز قبول داریم که در تعیین قیمت باید تمام هزینه‌ها لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مشکلی که در این مسیر وجود دارد این است که بسیاری از هزینه‌ها از نظر حسابداری تمام شده مورد قبول نیستند و نباید در قیمت نهایی لحاظ شود. بنابراین نهاد تنظیم‌گر باید نظارت کند و براساس صورت‌های مالی قیمت‌های منطقی و عادلانه را تعیین کند. علاوه بر صورت‌های مالی ما مرجع‌های دیگری نیز مانند قیمت خودروهای مشابه در منطقه و کشورهای همسایه داریم که باید در تعیین قیمت به این نکات نیز توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • مأموریت جدید مجلس شورای اسلامی به وزارت دفاع
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد