Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:00:49 GMT

هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۱۱۰

هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطینی در نشست دوره‌ای خود به بررسی آخرین تحولات فلسطین در سایه مرحله سخت فعلی و توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی علیه مسأله فلسطین پرداختند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، گروه‌های فلسطینی در این نشست اعلام کردند، وحدت ملی تنها مسیر واقعی برای مقابله با توطئه‌هایی است که به منظور نابودی مسأله فلسطین برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بر ضرورت برگزاری گفت‌وگوی ملی فراگیر با مشارکت تمام گروه‌های فلسطینی قبل از شروع انتخابات سراسری تأکید کردند و گفتند، شرایط برای موفقیت این روند انتخاباتی باید فراهم شود که از جمله آنها برداشتن تحریم‌های تحمیل شده بر نوار غزه و بازگرداندن حقوق خانواده اسرا، شهدا و کارمندان فلسطینی است.

گروه‌های فلسطینی در ادامه اعلام کردند، تجاوزهای صهیونیستی به شهر قدس و ادامه حفاری‌ها در نزدیکی مسجدالاقصی خطری حقیقی است که تلاش‌های عربی و اسلامی برای نجات این مسجد شریف را می‌طلبد.

آنها رژیم اشغالگر صهیونیستی را از ادامه سیاست خصمانه در حق ملت فلسطین و مقدسات آن برحذر داشتند و بر ایستادگی در کنار اسرای فلسطینی بویژه در سایه شیوع کرونا در زندان‌های صهیونیستی تأکید کردند.

گروه‌های فلسطینی تصریح کردند، مسأله اسرا در مقدمه اولویت‌های مقاومت است و رژیم اشغالگر مسؤولیت کامل زندگی اسرا را بر عهده دارد.

عضو جهاد اسلامی:تلاش دشمن صهیونیستی علیه مقاومت بی‌فایده است

«محمد حمید» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به وبگاه «دنیا الوطن» گفت: ما در یک درگیری نامحدود قرار داریم که اشغالگر اسرائیلی تمام توان خود را برای نابود کردن و له کردن ما به کار بسته است اما ما تمام امکانات و قدرت خود را برای به فرسایش کشاندن دشمن به کار گرفته‌ایم و در مقابل هر تجاوزی به ملتمان می‌ایستیم.

وی ضمن اعلام اینکه قوای مقاومت راهبردی را اتخاذ کرده‌اند که هدف آن آزادسازی است، افزود، سیاست یکی از ابزارهای تحقق این هدف است.

حمید ادامه داد، قوای مقاومت دستاوردهای زیادی در زمینه نظامی و میدانی داشته و تلاش دشمن صهیونیستی برای از بین بردن رابطه قوای مقاومت و مردم و محبوبیت مردمی مقاومت بی نتیجه بوده است.

وی افزود، تمرکز دشمن بر هدف گرفتن برج‌های مسکونی و منازل بخشی از سیاست تنبیه جمعی این رژیم است که برای از بین بردن روحیه خانواده رزمندگان مقاومت و نیز محبوبیت مردمی مقاومت انجام می‌شود.

محمد حمید بر مقابله با جنگ روانی دشمن صهیونیستی علیه مقاومت در نوار غزه نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه مقاومت گروه های فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی تصریح کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها گزینه مقابله با سبوعیت و جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی به‌ویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم، تصریح کرد: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

 رئیسی با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد تأکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

رئیس جمهور با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشور‌های اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشور‌ها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند؛ بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و تصربح کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد