Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس به علت از دست دادن ۸ بازیکن خود در پنجره نقل‌وانتقالات سال ۲۰۲۰، همراه با چند تیم دیگر، بیشترین جابجایی‌ها را در آسیا ثبت کرد

فدراسیون جهانی فوتبال در آستانه نقل و انتقالات تابستانی، گزارش در مورد نقل و انتقالات بین‌ المللی سال ۲۰۲۰ ارائه کرده که در این بین نام پرسپولیس هم دیده می‌شود. در این گزارش و در بخش بیشترین خروجی‌ها در قاره آسیا، پرسپولیس به علت خروج هشت بازیکن از این باشگاه، همراه با ۱۰ تیم دیگر از جمله آدلاید یونایتد استرالیا، لوکوموتیو ازبکستان، اولسان هیوندای کره جنوبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در صدر این فهرست قرار دارند.

به گزارش طرفداری، پرسپولس در پنجره نقل و انتقالات سال ۲۰۲۰، بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی، علی علیپور، آنتونی استوکس، محمد نادری، کریستین اوساگونا و محسن ربیع‌خواه را از دست داد و در عوض حدود ۱۰ بازیکن را به خدمت گرفت.

همچنین طبق گزارش فیفا، بیشترین هزینه نقل و انتقالات در قاره آسیا توسط باشگاه الدحیل قطر انجام شده است که فصل گذشته بازیکنانی مانند ماریو مانژوکیچ و مهدی بن عطیه را در اختیار داشت و اخیرا علی کریمی را به خدمت گرفته است. در این فهرست ۴ باشگاه از عربستان، ۵ باشگاه از چین و یک باشگاه از قطر دیده می‌شوند.

از نکات جالب این گزارش می‌توان به بیشترین بازیکنان لژیونر اشاره کرد که برزیلی‌ها کماکان با انتقال بیش از ۲۰۰۰ بازیکن به کشورهای مختلف جهان صدرنشین هستند و بعد از این کشور نام آرژانتین دیده می‌شود.

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم