Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای بابت اتفاقات اخیر عذرخواهی کرد و در عین حال هیچ‌گونه صحبتی درباره استعفا به میان نیاورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز ایران
هواداران گرامی پرسپولیس

متاسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع شده ویدئوهایی از صحبت‌های بنده در جمع چند هوادار و سوءبرداشت‌ها از این صحبت‌ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می‌دانم از عموم مردم به ویژه هواداران پرسپولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم و از آنها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی پنجم و ثبت یک رکورد دست نیافتنی، یاری کنند.
مهدی رسول پناه
یکم بهمن ماه 1399

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم مقابل صنعت نفت در آبادان به پیروزی رسید. در حالی که اوسمار ویرا به نشست خبری پس از بازی آمده بود، خبرنگاران آبادانی اعلام کردند نمی‌خواهند اوسمار حرفی بزند و این کنفرانس تحریم است چرا که او روز گذشته در نشست پیش از بازی حاضر نشده است!

آبادانی‌ها معتقد بودند کاروان پرسپولیس پس از رسیدن له این شهر یک ساعت فرصت داشته که سرمربی یا دستیار اوسمار به کنفرانس بروند.

در همین خصوص علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: ما دیروز هم صحبت کردیم و هم از طرف خودم و هم آقای اوسمار عذرخواهی کردیم. رویه ما همیشه احترام به رسانه‌ها بوده است. در این چند بازی که آقای اوسمار سرمربی است در همه نشست‌ها حضور داشتیم و سعی کردیم وقتی به شهر مقصد می‌رسیم در کنفرانس خبری حاضر شویم ولی دیروز باتوجه به تاخیری که در پرواز پیش آمد و تداخل با برنامه‌های کادرفنی نشد که حضور داشته باشیم. در جاهای دیگر دستیار آمده و دوستان تحریم کرده‌اند.

در این لحظه اوسمار گفت: من می‌خواهم از شما عذرخواهی کنم ولی شما نمی‌خواهید! ببخشید، ببخشید.

دیگر خبرها

  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم