Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: مایک پامپئو در همین راستا در آخرین روز کارش به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا به مفهوم "لیبرال چپ" از دید خود حمله کرده و گفت که این مفهوم معادل "استبداد" است.

به گزارش ایسنا، پامپئو نوشت: "سانسورگری، چپ‌گرایی، صحت سیاسی، همه این‌ها به یک جهت اشاره می‌کنند- استبداد، پیچیده در لفافه درستی اخلاقی. "

او ادامه داد: ووکیسم (چپ‌گرایی)، مولتی کالچرالیسم (چندفرهنگی‌گرایی)، همه ایسم‌ها – این‌ها چیزی که آمریکا هست، نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها بنیان با شکوه ما و همه آن چیزی که کشور ما درباره‌اش هست را تخریب می‌کنند. دشمنان ما به این اختلافات دامن می‌زنند، زیرا می‌دانند که ما را ضعیف‌تر می‌سازد.

این تویئت دارای یک تکه از سخنرانی ایراد شده توسط او طی چند روز پیش در شبکه وی. او.‌ای بود که در جریانش او اقدامات اخیر غول‌های تکنولوژی برای محدود کردن آزادی بیان از جمله در شبکه‌هایی همچون توئیتر و فیسبوک را "نوعی غریزه سانسورگری که خطرناک است" خواند.

پامپئو گفت: "این مشابه چیزی است که ما در توئیتر، و فیسبوک و اپل و در خیلی از پردیس‌های دانشگاهی دیدیم. "

او اظهار کرد: همه ما بخشی از نهاد‌های دارای مسئولیت‌ها و وظایفی بالاتر از هر یک از ما هستیم. این چیزی که ما به عنوان آمریکایی‌ها هستیم نیست. زمان آن رسیدن که ووکیسم (بیداری گرایی) را خواب کنیم.

این ادبیات پامپئو مشابه لحنی عموما رایج‌تر در گفتگو‌های رادیو‌های محافظه کار است تا مورد استفاده در دیپلماسی.

هر چند که پامپئو به محکوم کردن حمله اخیر به کنگره آمریکا پرداخت، اما او بعد از آن با لورن بوبرت، یک نماینده جمهوریخواه جدید کنگره عکس انداخت؛ کسی که با اظهارنظرهایش در قبل و در جریان اغتشاش در کنگره مناقشه ایجاد کرده و پامپئو را "وطن پرست واقعی" توصیف کرد.

پامپئو همچون بسیاری از جمهوریخواهان در ابتدا حامی ترامپ نبود و در سال ۲۰۱۶ گفت که او "مستبد" خواهد بود.

او، اما بعدا در دولت ترامپ رئیس سازمان سیا و بعدا وزیر امور خارجه شده و یکی از معدود بازمانده‌ها در دولت ترامپ است و احتیاط به خرج داده تا هرگز به شکل علنی متناقض با رئیس دمدمی مزاجش حرف نزند.

بعد از خشونت‌ها در کنگره سه عضو کابینه استعفا کردند و عده‌ای دیگر نیز سکوت در پیش گرفتند، اما پامپئو دست از صحبت درباره ترامپ برنداشت.

پامپئو روز سه شنبه در گفتگو با مجری محافظه کار، هیو هوویت، اغتشاشگران کنگره را "مجرمانی" خواند که باید تحت پیگرد قرار بگیرند.

او اظهار کرد:، اما تاریخ درباره کار خوبی که این رئیس جمهور و دولت ما انجام داده خواهد اندیشید. او افزود که "کتاب‌ها درباره تغییراتی که ما در جهان ایجاد کرده‌ایم نوشته خواهند شد. "

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آمریکا ترامپ پامپئو وزیر خارجه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بلینکن وارد چین شد
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • اردن: حمله به رفح چیزی جز قتل عام نخواهد بود