Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:23:34 GMT

نقش موثر طلاب و مبلغین در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۲۳۸

نقش موثر طلاب و مبلغین در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

حجت الاسلام سعید روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های ویژه و با هدف توانمند سازی منابع انسانی نهاد دین در استان خصوصاً برای طلاب و مبلغین در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: مخصوصاً در دوره‌هایی که نیاز استان به آنها شدید است مثل دوره‌های مشاوره و روانشناسی و تربیت مربی کودک به ویژه برای خواهران طلبه اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها با هدف تربیت و ارتقای مهارت و دانش و توانمندسازی منابع انسانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌های آموزشی مربوط به فضلا و طلاب لرستانی مقیم قم خواهد بود که در آنجا پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در این راستا جلساتی را با دادگستری، بهزیستی و کمیته امداد لرستان خواهیم داشت، افزود: تصور ما این است که نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن بسیار در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توانند مؤثر باشند.

حجت الاسلام روستا آزاد ادامه داد: امیدوارم این سفر به لرستان و این جلسات متعدد نتیجه اش این باشد که از ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم خوب و دوست داشتنی و انقلابی لرستان استفاده کنیم.

کد خبر 5126549

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خرم آباد ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شهرستان کرج شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است