Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهری از آغاز به کار دومین پویش آزاد سازی مادران زندانی خبر داد و گفت: معتقدیم آزادی یک مادر به «نجات خانواده و نجات جامعه" منجر می شود و امیدواریم با مشارکت همه شهروندان مادران زندانی جرایم مالی تا نوروز 1400 به کانون گرم خانواده شان باز گردند.

به گزارش برنا؛ محمود کلهری، شهردار منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: سال 98 همزمان با ایام فاطمیه پویش آزادسازی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن گلریزیان در منطقه۵ تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود کلهری به ادامه این پویش در سال جاری اشاره کرد و گفت : امسال نیز برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با کمک مسئولین منطقه، خیرین ، سازمان زندان‌ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام داده و شاهد آزادی مادران زندانی باشیم.

شهردار منطقه5 با بیان اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها حمایت از آسیب دیدگان و پیشگیری از آسیب های بعدی برای ایشان است تاکید کرد: شهرداری حسب رسالت اجتماعی خود در این زمینه می تواند به خوبی نقش آفرینی کند و با کنارهم قرار دادن طیف های مختلف مخاطبین خود،  با تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور مشکلات شهروندان آسیب دیده را بصورت پویش های مردمی برطرف کند.

او درباره فعالیت‌های منطقه5 در زمینه حمایت کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت:  شهرداری  منطقه 5 تاکنون با زیرساخت های تخصصی در زمینه گرمخانه های بانوان و آقایان، مدرسه کودکان کار ، مراکز مهارت آموزی و اشتغال زنان  (5 مرکز کوثر فعال) ،  مراکز سلامت محور ، راه اندازی آموزش و ورزش های تیمی و حرفه ای برای کودکان و بویژه کودکان کار و سایر زیرساخت های اینچنینی گام های موثر و ماندگاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ، افزایش توان اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار ، و سلامت شهروندان برداشته است.

این پویش همزمان با وفات حضرت فاطمه (س) در منطقه5 آغاز و در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به پایان میرسد و طبق پیش بینی های صورت گرفته مادران زندانی، نوروز سال 1400 از زندان آزاد می‌شوند.

گفتنی ست روز گذشته و با حضورخیرین،معتمدین و متنفذین این منطقه و با رونمایی از پوستر این رویداد، دومین دوره پویش مردمی آزادسازی مادران زندانی آغاز به کار کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مادران زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی  گفت: از آغاز مرحله اجرایی این طرح در آذر ماه ۱۴۰۲ تا کنون ۶۵۰ پویش نهالکاری در استان برگزار شده و امروز نیز پویش نهالکاری راه بهشت با هدف ادامه نهالکاری در مسیر پیاده روی زائرین رضوی برگزار شد.

فنودی افزود: این پویش  با همکاری شهرداری ملک آباد از ابتدای جاده ملک آباد آغاز و قرار است به طول ۵۰ کیلومتر تا شهرستان زبرخان ادامه یابد.

وی گفت: گونه بومی داغداغان برای کاشت در این مسیر انتخاب شده که گونه‌ای سازگار بااقلیم منطقه و کم آب طلب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حراسان رضوی افزود: در اولین روز این پویش ۱۲۰۰ نهال کاشته شد و قرار است در این مرحله ۱۴۰۰۰ نهال داغداغان در مسیر پیاده روی زائرین رضوی کاشته شود.

دیگر خبرها

  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر