Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم در مجلس خبرگان گفت: بانک مهر ایران پیشروترین بانک در راستای تعالیم اسلامی در مجموعه سیستم بانکی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اسعدی مدیر شعب استان کردستان در دیدار با ماموستا رستمی امام جمعه سنندج به ارائه گزارشی در خصوص طرح‌ها و عملکرد بانک در این استان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین امام جمعه سنندج در این دیدار بیان داشت: در مکتب اسلام کمک به فقرا و مستمندان سفارش شده و بانک مهر ایران بانکی پاک و بدون رباست که در راستای تعالیم اسلامی با الگوی قرض‌الحسنه حرکت می‌کند که بسیار قابل تقدیر است. قرض دادن را از سنت‌های مؤکد رسول خدا (ص) است و پیامبر مسلمانان را به این امر خداپسندانه دعوت کرده است.
وی در ادامه اضافه کرد: بانک مهر ایران بانکی است که مردم با ایمان را می‌تواند زیر سایه خود قرار دهد و با پرداخت تسهیلات پر برکت موجبات شکوفایی اقتصادی را فراهم کند؛ زیرا تسهیلات قرض‌الحسنه برکت دارد و استفاده از این تسهیلات موجب شکوفایی و رونق کسب‌وکار می‌شود.
منبع: روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است