Web Analytics Made Easy - Statcounter

چکیده مقالات پذیرفته شده در نخستین «کنفرانس ملی نمایشنامه‌پژوهشی ایران» انتخاب و عناوین آن به‌همراه اسامی پدیدآورندگان، اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای این رویداد، اسامی و عناوین ۷۸ چکیده مقاله نخستین «کنفرانس ملی نمایشنامه‌پژوهشی ایران» که با همکاری کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه تئاتر ایران و مؤسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد برگزار می‌شود، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از اعلام فراخوان کنفرانس، ۹۲ عنوان چکیده به دبیرخانه ارسال شد و تمامی چکیده‌ها از سوی اعضای کمیته علمی کنفرانس مورد ارزیابی علمی قرار گرفت.
از این تعداد، ۷۸ عنوان پذیرفته و ۱۴ عنوان در اولویت قرار نگرفت. چکیده‌های پذیرفته شده زیر نظر دبیر علمی کنفرانس، توسط نشر آواهیا منتشر خواهد شد و نویسندگان چکیده مقاله‌های پذیرفته تا ۲۰ بهمن برای ارسال اصل مقالات فرصت دارند.
یادآور می‌شود، دبیر علمی این کنفرانس پروفسور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی، رئیس آن دکتر زهرا حیاتی و دبیر اجرایی حسین جمالی است.
عناوین چکیده مقالات پذیرفته شده و اسامی نویسندگان، در فایل پی‌دی‌اف به ضمیمه ارسال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بهادر کرمی در خصوص اقدامات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی دو هزار شهید استان گفت: با همکاری اعضای کمیته، کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس در دست تدوین است.
رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ملی شهدای استان افزود: پنج جلد کتاب برای توزیع در سطح مدارس پیرامون خاطرات رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس در دست تدوین است.
وی با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقاله برای روزهای پایانی کنگره بر عهده این کمیته است، ادامه داد: جمع‌آوری، بررسی و داوری مقالات، همچنین انتخاب سخنران و پوستر کنگره بر عهده این کمیته است.
کرمی بیان کرد: با همکاری مجموعه دانشگاهیان سفری به روستای موگر شهرستان لنده داشتیم و مزار شهید طیب را زیارت و جلسات تبیینی و تحلیلی برگزار کردیم.
رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ملی شهدای استان عنوان کرد: به همت بسیج دانشجویی کشور شهید طیب به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شد.
کرمی گفت: نصب تمثال مبارک شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان از دیگر وظایف این کمیته است.
وی گفت: قرار است اعضای کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کنند.

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران