Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:07:13 GMT

تحلیف در پادگان واشنگتن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۳۳۸

تحلیف در پادگان واشنگتن

در آستانه ورود جو بایدن به کاخ سفید و شروع به کار به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا، تدابیری امنیتی سختگیرانه‌ای در واشنگتن اعمال شده است.

به گزارش ایسنا، بیش از 25 هزار نیروی گارد ملی از ترس خشونت‌های بیشتر در واشنگتن مستقر شده‌اند، با استقرار بیشتر از سه برابر نیرویی که هم اکنون به طور کل در عراق، افغانستان، سومالی و سوریه مستقر است واشنگتن شبیه یک منطقه جنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی خیابان‌ها بسته شده، بلوک‌های سیمانی و کانتینرهای بزرگ ورودی‌های منطقه مرکزی شهر را بسته‌اند. نیروهای امنیتی می‌گویند اطلاعاتی دارند که نشان می دهد نهادهای داخلی قرار است هدف تروریست‌های راست گرا قرار بگیرند.

با بسته شدن واشنگتن به نظر نمی‌رسد جمعیتی برای مراسم تحلیف رئیس جمهور حاضر شود پاندمی بهانه بسیار خوبی برای خالی نگه داشتن محل مراسم است.

نشنال مال که در روزهای تحلیف دیگر رئیس جمهوران آمریکا مملو از جمعیت بوده امروز همچون منطقه سبز بغداد بسته شده و قرق است. در عوض 200 هزار پرچم به نشانه کسانی که نمی‌توانند در مراسم شرکت کنند کاشته شده است.

بایدن قرار است درباره امید به اتحاد مجدد کشورش در تحلیفش سخن بگوید، درباره هدفی مشترک و اینکه او رئیس جمهور همه آمریکایی‌هاست و نه فقط کسانی که به او رای داده‌اند.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحلیف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نماز‌های جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان‌های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مصلی تهران و مصلی‌های آستان‌ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • شعار امسال روز جهانی قدس «طوفان احرار»
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • بن گویر: همین حالا باید وارد رفح شویم
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»