Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:22:13 GMT

کاهش ۹۴درصدی ورود مسافر از مرز باشماق

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۵۱۷

کاهش ۹۴درصدی ورود مسافر از مرز باشماق

سنندج -ناظر گمرکات کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ورود مسافر از مرز باشماق مریوان در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ۹۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش قدس آنلاین،بختیار رحمانی‌پوراظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون وضعیت تردد مسافر در همه مرزهای زمینی تحت تأثیر قرارگرفته و به نسبت سال گذشته روند کاهشی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرز باشماق مریوان تنها مرز مسافری در استان است، اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری میزان ورود مسافر از این مرز ۹۴ درصد و میزان خروج مسافر هم ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

شاکر آرانی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم‌ با بیان اینکه در مباحث اقتصادی سه نوع تورم محاسبه می‌شود ،افزود: یک تورم میانگین ۱۲ ماهه محاسبه می‌شود، یک تورم نقطه به نقطه که در هر ماه نسبت به مدت زمان مشابه آن ماه در سال گذشته است و یک نوع تورم هم تورم ماهانه یعنی از این ماه نسبت به ماه قبل تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آخرین نتیجه نرخ تورم در پایان اسفند ماه سال گذشته گفت: استان قم در نرخ تورم ۱۲ ماهه در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و در تورم نقطه به نقطه جایگاه بیست و یکم و این عدد در ثبت تورم ماهانه یعنی فقط فقط همان اسفند ماه در جایگاه یکم قرار گرفتیم که در مقایسه با استان دوم کشور که سمنان بود تنها یک دهم درصد اختلاف داشتیم.

شاکر آرانی با اشاره به اینکه آن چیزی که برای محاسبات اقتصادی مهم محسوب می‌شود میزان نرخ توهم ۱۲ ماهه یا نقطه به نقطه است گفت: در مجموعه فعالیت‌های سال گذشته ستاد تنظیم بازار به ویژه در هفت ماهه پایان سال حدود ۱۰ درصد در تورم نقطه‌ای کاهش داشتیم؛ این در صورتی است که میانگین کشوری حدود ۷ درصد کاهش را نشان می‌داد و سرعت کاهش تورم در استان قم در مقایسه با میانگین کشوری در تورم نقطه به نقطه بیشتر بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این جایگاه و رشد را نتیجه جلسات و پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار استان دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید
  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند