Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:40:43 GMT

هیچ الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس نیست

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۵۲۶

هیچ الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس نیست

به گزارش ایرنا علیرضا اتابک روز چهارشنبه در جلسه شورای سلامت  اظهارداشت: حضور دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی شهرستان در کلاسهای درسی اختیاری است و هیچ یک از مسئولان آموزش و پرورش و مراکز آموزشی  حق اجبار و الزام حضور دانش‌آموزان در کلاس ها را ندارند.

وی بیان کرد: نیاز است روش آموزش و تدریس به دانش آموزان به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از برنامه شاد، برنامه تلویزیون و بسته های آموزشی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک تصریح کرد: برای تثبیت وضعیت کرونا مدارس با تراکم بالاتر به صورت اختیاری و یا به صورت گروه بندی و با زمان بندی کمتر برنامه آموزش و تربیت دانش آموزان را پیگیری کنند.

وی اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی بسیار تاثیرگذار در کنترل ویروس کرونا دانست و گفت: آموزش های ارائه شده در این طرح باعث افزایش ارتقا آگاهی مردم شده است.

اتابک وضعیت ویروس کرونا در کهگیلویه را شکننده دانست و افزود: از سرگیری دوباره محدودیت ها بسیار سخت و مشکل است.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: سهل انگاری مردم در عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی روند ابتلای بیماران کرونایی را افزایش می دهد.

اتابک اظهارکرد:  نظارت و بازرسی مستمر روستاها از سوی دهیاران برای جلوگیری از برگزاری مراسمات ضروری است.

وی اضافه کرد: هیچ مراسمی بدون مجوز مرکز بهداشت حق برگزاری ندارد و در صورت مشاهده باید برخورد شود.

اتابک بر نظارت ورزش و جوانان در باشگاه های زیرزمینی که عامل اصلی انتشار ویروس کرونا هستند تاکید کرد.

بیش از ۱۹ هزار دانش آموز در کهگیلویه در مقاطع تحصیلی مختلف تحصیل می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس دهدشت سهم_من_در_مهارکرونا بیماری های ویروسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس دهدشت ویروس کرونا مدارس دهدشت بیماری های ویروسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور ویروس کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت 6 هزار نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود