Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-صبح امروز یک انفجار در یک آکادمی نظامی واقع در غرب طرابلس رخ داد که در پی آن، هشت نفر کشته و زخمی شدند.

منابع لیبیایی از وقوع یک انفجار در آکادمی دریایی منطقه ساحلی «جنزور» (12 کیلومتری غرب طرابلس) خبر دادند.

«علی الخالدی» از افسران حاضر در این آکادمی به خبرگزاری ایتالیایی «نوا» گفت که در جریان این انفجار چندین نفر از فرماندهان وابسته به دولت وفاق ملی کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از نوا گزارش داد که آتش‌سوزی در داخل این آکادمی صورت گرفت که به خاطر انفجار در یک انبار مهمات بوده است.

الخالدی همچنین گفت که در پی این انفجار «احمد ایوب» فرمانده این آکادمی، سرتیپ «سالم ابو صلاح» و یک فرمانده دیگر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که این انفجار چند ساعت پس از بازدید «محمد الحداد» رئیس ستاد مشترک ارتش نیروهای وفاق ملی از این آکادمی صورت گرفته است.

لیبی از سال ۲۰۱۱ و از زمان سرنگونی حکومت «معمر قذافی» رهبر پیشین این کشور با گسستگی سیاسی مواجه شده و تحت کنترل دو دولت موازی در شرق و غرب در آمده است.

یکی از این دولت‌ها، دولت وفاق ملی به ریاست «فایز السراج» است که در طرابلس قرار دارد و دیگری دولت طُبرُق در شرق لیبی است که «خلیفه حفتر» فرمانده شبه‌نظامیان موسوم به «ارتش ملی لیبی» آن را رهبری می‌کند و از حمایت امارات و مصر برخوردار است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده ارتش به حادثه امروز صبح اصفهان

به گزارش «تابناک» به قنل از دفاع پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار داشت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان فرمانده ارشد نظامی ایران برای اسرائیل: آماده هرنوع برخوردی هستیم
  • فرمانده کل ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده ارتش به حادثه امروز صبح اصفهان
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • انفجار در پایانه شرق تهران با ۶ کشته
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟