Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر افتخار بزرگ نظام اسلامی بوده، زیرا ملت بزرگ ایران با مقابله و مصاف بر علیه طاغوت زمان توانستند به پیروزی دست یابند.

به گزارش ایسنا فریبرز نیکبخت یکم بهمن ماه در نشست هماهنگی برنامه های ستاد پاسداشت دهه فجر خاش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: کمیته های چندگانه ستاد دهه فجر شهرستان و پیگیری و برنامه ریزی جهت هر چه مطلوب برگزار شدن برنامه های ایام الله مشارکتی فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش افزود: با توجه به شرایط کرونایی، تمامی برنامه‌های ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.

وی ادامه داد: عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا، نصب بنر و آذین بندی سطح شهر، ادارات و اماکن عمومی، برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان، افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی، ورزشی در سطح شهرستان، درج مطالب پیرامون سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سربرگ مکاتبات اداری، برپایی سیاه چادر عشایری در ورودی شهر تزئین آن با حال هوای انقلاب، برگزاری شب شعر و جشن انقلاب، نورافشانی شب ٢٢بهمن، برگزاری رژه خودرویی و موتوری بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا همزمان با سراسر کشور در روز ٢٢ بهمن از برنامه های مهم ستاد در خاش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش بزرگداشت ایام الله دهه فجر استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است

مسعود اکبری باقرآباد معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور ادامه داد: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است