Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@21:59:04 GMT

شهادت ۹ نفر از سبزپوشان ناجا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۵۷۳

شهادت ۹ نفر از سبزپوشان ناجا

هشت نفر از نیروهای کادر پلیس به همراه یک سرباز در راه ایجاد امنیت و دفاع از آرامش و آسایش مردم در ماه گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شدند.‌

به گزارش شریان نیوز، به نقل از فارس، دفاع از سرحدات مرزی، مقابله با قاچاق سلاح،کالا،ارز،موادمخدر، سوخت و احشام و برخورد با اشرار، اراذل، سوداگران مرگ و هنجارشکنان از جمله مهمترین وظایف پلیس در راستای ایجاد امنیت و برقراری آرامش و آسایش مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حضور ماموران نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور و تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت و دفاع از جان و مال و ناموس مردم بر هیچکس پوشیده نیست تا آنجا که در این راه از جان و هستی خود هم مایه می گذارند.

شهادت مأموران پلیس در مأموریت‌ها و عملیات‌های مختلف مؤید این مطلب است تا آنجا که در ماه گذشته_ دی‌ماه _ ۹ نفر از مردان سبزپوش ناجا این مجاهدان فی سبیل‌الله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 
«حمید عارفی» چهارم دی ماه،زاهدان؛ «نبی الله خطیری» چهارم دی ماه،گلستان؛«مصطفی دلاور» یازدهم دی ماه،سراوان؛«سعید بنی اسدی» پانزدهم دی ماه خراسان جنوبی، «علی معاوی» پانزدهم دی ماه در دشت آزادگان، «سید سجاد مصطفوی» پانزدهم دی ماه در کردستان،« رضا اسداللهی» بیستم دی ماه در زابل و «عباس حیدری» بیست و دوم دی ماه در شیراز از جمله ۸ نفر از ماموران جان‌برکف ناجا بودند که در عملیات های مختلف و درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.

گفتنی است سرباز شهید«امین خالدی» نیز در درگیری با اشرار در بیست و دوم دی ماه در شیراز به درجه رفیع شهادت نائل شد و عنوان تنها «سرباز» شهید ناجا در دی ماه را به خود اختصاص داد.

منبع: شریان

کلیدواژه: دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله بامداد سه‌شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش مشرق، حزب‌الله اعلام کرد که « «محمد خلیل عطیه»» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «قانا» در جنوب لبنان بود.

همزمان نیز منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر دادند.

مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان