Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:49:05 GMT

کاهش 15 درجه‌ای دما در آذربایجان شرقی از فردا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۶۵۴

کاهش 15 درجه‌ای دما در آذربایجان شرقی از فردا

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش 15 درجه‌ای دمای هوای استان از فردا خبر داد و گفت: با تشدید موج سرما از فردا دمای هوای استان، 10 تا 15 درجه سرد خواهد شد.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه‌ی فعال به استان از دو روز قبل، اظهار کرد: سامانه‌ی بارشی در استان امروز قوی‌ترین روز خود را سپری خواهد کرد و از بعد از ظهر امروز در اغلب نقاط استان، بارش باران و برف و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد، به طوریکه با سرد شدن هوا، باران در برخی از شهرها به برف تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از فردا به تدریج با عبور سامانه بارشی از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود، افزود: از روز یکشنبه نیز به تدریج با عبور جبهه‌ی هوای سرد، افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود

وی با اشاره به بارش پراکنده‌ در اکثر شهرهای استان، گفت: شهرستان میانه با 13 درجه بالای صفر و شهر مرند با پنج درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان هستند.

امیدفر با بیان این‌که دمای فعلی تبریز پنج درجه بالای صفر بوده که دو درجه نسبت به روز گذشته، کاهش یافته است، گفت: طی 24 ساعت گذشته تبریز در گرم‌ترین زمان خود، هشت درجه بالای صفر و در سردترین زمان، دو درجه بالای صفر است.

وی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی از شهرستان مرند با 10.2 میلی متر گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی درجه بالای صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز از سوی سازمان هواشناسی، هم میهنان عزیز از سفرهای غیر ضروری در استان های جنوب شرقی پرهیز کنند .

به گزارش تسنیم، سرهنگ احمدشیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی اظهار کرد: باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش های قابل توجهی در استان های جنوب شرق کشور ( سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر )خواهیم بود .

وی افزود :  توصیه ما این است که هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنند و درصورت ضرورت ،حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر کنند.

گفتنی است بنابه هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی روز سه شنبه (28 فروردین ماه)  استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هواشناسی: فردا از شدت بارش ها کاسته می شود ‌باران در تهران ركورد زد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت