Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اینتر آماده است هافبک دانمارکی نیمکت‌نشین خود را با یکی از بازیکنان تیم فوتبال اتلتیکومادرید که مورد تأیید آنتونیو کونته نیز هست معاوضه کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه توتواسپورت ایتالیا مدعی شده است که باشگاه اینتر آماده است ستاره دانمارکی خود کریستین اریکسن را به تیم اتلتیکومادرید بدهد و در عوض هافبک این تیم لوکاس توریرا را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه چاپ تورین نوشته است که اینتری‌ها برای هافبک صرب خود مارسلو بروزوویچ به دنبال یک ذخیره مطمئن هستند و گزینه اول آنها هم بازیکنی است که تابستان امسال با قراردادی قطعی از آرسنال به اتلتیکومادرید پیوست.

امتیاز به خدمت گیری توریرا برای اینتر، آشنایی این بازیکن با سری A به واسطه بازی برای تیم فوتبال سامپدوریا است. علاوه بر اینتر، تیم‌هایی مانند فیورنتینا و تورینو نیز خواهان خرید توریرا است.

اریکسن 26 ساله با وجود حضورهای اخیرش در ترکیب اینتر، نقش پررنگی در برنامه‌‌های تاکتیکی آنتونیو کونته ندارد طوری که در تمامی رقابت‌های فصل جاری تنها 14 بازی انجام داده که البته همه آنها نیز به عنوان بازیکن ترکیب اصلی نبوده است. در همین حال توریرا نیز 13 بازی برای تیم اتلتیکومادرید انجام داده است.

دستمزد اریکسن؛ مانع اصلی بازگشت او به تاتنهام

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنتونیو کونته فوتبال اتلتیکو مادرید اینترمیلان آنتونیو کونته فوتبال اتلتیکو مادرید اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید از گردونه مسابقات حذف و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند راهی مرحله بعدی شدند.

در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک کاتالونیا، تیم فوتبال بارسلونا که برای صعود فقط به یک تساوی نیاز داشت، مقابل میهمان خود پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه سنگین 4 بر یک تن به شکست داد و وداعی تلخ را از گردونه مسابقات تجربه کرد. رافینیا در این بازی بارسلونا را جلو انداخت ولی عثمان دمبله، ویتینیا و کیلیان امباپه (2 بار) برای پاریسی‌ها گل زدند تا شاگردان لوئیز انریکه راهی نیمه‌نهایی شوند.

در بازی همزمان دیگر نماینده اسپانیا، اتلتیکومادرید هم با قبول شکست 4 بر 2 مقابل بوروسیا دورتموند حذف شد. اتلتیکو هم در حالی باخت که به سبب پیروزی 2 بر یکش در بازی رفت حتی با یک تساوی نیز صعود می‌کرد، اما فشار بازی در سیگنال ایدونا پارک سنگین‌تر از آن بود که شاگردان دیه‌گو سیمئونه توان تحمل آن را داشته باشند.

یولین برنت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل زابیتسر برای دورتموند و آنخل کوریا و متس هوملس (گل به خودی) برای اتلتیکومادرید در این بازی گل زدند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896137

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند ۴ - ۲ اتلتیکومادرید + ویدئو؛ دیوار زرد در نیمه نهایی
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید