Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذاکر گفت: مردم اصل دارایی خود را از بورس می‌خواهند و حتی درخواست سود آن را نیز ندارند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، اول بهمن ) قوه مقننه در تذکر شفاهی خود خطاب به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، گفت: مشکل مسکن، خدمات عمومی و اسناد مالکیت صدها هزار نفر شهروند ارومیه‌ای را حل کنید در حالی که تاکنون اجازه داده‌اید مشکل مناطق مختلف افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه تذکر خود خطاب به خاوازی وزیر کشاورزی، افزود: 700 هزار تن سیب باغداران در سردخانه‌ها مانده، فروش این محصول به شمارش افتاده و باید هر چه سریعتر این موضوع حل شود تا هزار تن سیب جلوی مجلس و وزارتخانه‌ها ریخته نشود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به مشکلات بازار سرمایه، خطاب به کارگزاران بورس، بیان داشت: مردم اصل مال خود را می‌خواهند و حتی درخواست سود آن را نیز ندارند؛ اگر رانتی در این حوزه وجود دارد باید از سوی مسئولان نظارت شود تا مردم بتوانند به اموال خود برسند و هشدار جدی برای سایرین باشد.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری هستیم