Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نخستین جلسه کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه‌ مبارک فجر استان سمنان، بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل و رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان با اشاره به اینکه این ایام، ایامی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است، گفت: ایام مبارک دهه فجر به‌ عنوان گسترده‌ترین جشن ملی، فرصت نمایش اصل وحدت و یکپارچگی ملت شریف و مقتدر ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از دهه مبارک دهه فجر به عنوان یکی از مهم‌ترین و فراگیرترین مناسبت‌ها در طول سال یاد کرد و گفت: وظیفه ملی و میهنی ما گرامیداشت و زنده نگه‌داشتن این ایام به‌ عنوان حیات دوباره ملت وکشور عزیزمان ایران است.
غنیان دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران دانست و افزود: دهه فجر بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته و در این دهه اسلام تولدی دوباره یافته و در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ضمن یادآوری رشادت ها و فداکاری های آحاد مردم در عرصه های مختلف برای پیروزی و به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی، بر ضرورت حفظ این میراث معنوی عظیم از طریق برپایی آیین های باشکوه گرامیداشت این ایام الله تاکید کرد و خواستار اطلاع رسانی درخور و شایسته دستگاه های عضو ستاد برای اقشار مختلف مردم شد.
غنیان در ادامه خواستار به کارگیری و بسیج تمام امکانات فکری و فیزیکی، خصوصا نیروهای مردمی توسط اعضای کمیته، برای اجرای برنامه های متنوع، پرمعنا و شاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جامعه کار و تولید و تعاون در جهت تبیین ارزشهای نهفته در این برنامه ها در سال جهش تولید شد و ابراز امیدواری کرد، برگزاری این آیین ها و جشن ها به گونه ای باشد تا مردم و جامعه هدف، ضمن چشیدن حلاوت و شیرینی بیشتر، در شکست دادن ویروس کرونا توفیق یابند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان سمنان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد