Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:37:49 GMT

ثبت ۱۱۴ ابتلای جدید و فوت ۲ بیمار کرونایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۳۷۸۴

ثبت ۱۱۴ ابتلای جدید و فوت ۲ بیمار کرونایی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مریم کوشکی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت لرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع ۱۷۶ هزار و ۶۹ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جواب ۱۷۵ هزار و ۷۱۴ نمونه داده شده است، عنوان کرد: تعداد نمونه‌های مثبت کرونا در استان تا کنون ۶۲ هزار و ۸۹۶ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تعداد نمونه‌های منفی را ۱۱۲ هزار و ۸۱۷ مورد بیان کرد و گفت: در مجموع تا کنون یک هزار و ۳۱۱ نفر به علت ابتلای به این بیماری در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی خاطرنشان کرد: این آمار تا پایان روز بیست و نهم دی ماه جاری است.

براساس این گزارش، مجموع تعداد ابتلای به کرونا در لرستان تا پایان روز بیست و هشتم دی ماه ۶۲ هزار و ۷۸۲ مورد و تعداد فوتی‌ها تا این تاریخ یک هزار و ۳۰۹ نفر بوده است.

کد خبر 5126600

منبع: مهر

کلیدواژه: مریم کوشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان