Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان ، در گفت:باتوجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاهها در زمستان و کاهش تولید برخی نیروگاههای برق کشور،چراغهای روشنایی معابر شهرهای استان بصورت یک درمیان روشن می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هاجر عبدی در جلسه شورای شهر بندرعباس به توسعه روشنایی معابر در شهرک پیامبر اعظم و بافتهای فرسوده اشاره کرد و افزود: سال گذشته بلوار هرمز و ادامه بلوار شهیدرجایی که به شهرک پیامبر اعظم ختم می شد،روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این شرکت برای افزایش قابلیت اطمینان و جلوگیری از سرقت شبکه های برق، پروژه تبدیل سیم به کابل را آغاز کرده است.ضمن اینکه برای پایداری شبکه و زیبا سازی آن شبکه های برق در برخی مناطق بصورت زمینی اجرا می شود.

عبدی اضافه کرد:درحال حاضر تمام خدمات قابل ارائه به متقاضیان و مشترکان برق بصورت غیرحضوری و از طریق میزخدمت الکترونیک و اپلیکیشن برق من قابل دریافت است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه با اشاره به سرقت شبکه های برق گفت: در حال حاضر سرقت از تابلو های برق به یک فاجعه تبدیل شده که در دوماه اخیر ۴۰۰ تابلو برق مورد سرقت قرار گرفته است که این مهم به بیش از حد ممکن خود رسیده است.

عبدی اضافه کرد: در حال حاضر دو اکیپ مجهز برای پیشگیری از این فاجعه در حال گشت زنی هستند.

در ادامه این نشست مقرر شد کارگروه تخصصی  میان شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری بندرعباس برای ارائه خدمات به شهروندان  تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روشنایی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این بازدید که پیرو دستور فرمانداری سلماس و در راستای ارج نهادن به مطالبات مردمی، انجام شد، با تشریح وضعیت و مشکل سیستم خروجی فاضلاب منازل، مقرر گردید شبکه بهداشت جهت پیشگیری از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی اخطار‌های لازم و قانونی به آن دسته از ساکنین که فاضلاب منازل خود را به معابر عمومی هدایت میکند صادر و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

همچنین مقرر شد امور آب و فاضلاب پس از تخصیص اعتبارات لازم و با اولویت فوری اقدامات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان